قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

اصطلاحات رایج در سئو

بهینه سازی سایت برای موتور جستجو (Search engine optimization) یا به کوتاهی seo، فرایندی برای بالا بردن رنک تارنما و بدست آوردن جایگاه بهتر در نتایج جستجو است. در این نوشتار شما را با اصطلاحات رایج سئو آشنا خواهم کرد.

جستجوی ارگانیک (ORGANIC SEARCH)
هنگامی که یک کلمه یا عبارت را در Google یا یک موتور جستجوی دیگر تایپ میکنید و برای رسیدن به استجابت خود بر روی یک نتیجه کلیک می کنید، در حال اتمام جستجوی ارگانیک هستید. در حال آماده گوگل ابتدا نتایج تبلیغاتی adwords را با علامت ad علامت گذاری شده را نمایش داده و بعد متعلق به شدنی است از Featured  snippet کاربرد کند و سپس Organic search را نمایش می‌هد.

نمایش نتیجه به صورت خاص (Featured snippet)

برای این که گوگل مطلبی از سایت شما را به استجابت کاربر کم و بیش بداند و به چهره ویژه نمایش بدهد نیازی نیست که کاری انجام بدهید، بلکه باید از نظر گوگل مطلب شما بهترین جواب برای کابر باشد.
نتیجه ویژه گوگل

کلمات کلیدی (KEYWORDS)
کلمه کلیدی به موتور جستجو می گوید که سوژه وب سایت و یا حتی مقاله شما در چه موردی است. هنگامی که شما یک جستجو سپریدن می دهید، Google صفحاتی را جستجو می کند که در بر گیرنده کلمات کلیدی مرتبط با جستجوی شما هستند. این به این معنی نیست که نتایج به دست می آید که عبارت دقیقی را که جستجو می‌کنید را پرتو می دهد.

گوگل به اندازه کافی هوشمند است لغایت نتایجی را که با هدف جستجو شما مطابقت دارد. گوگل در الگوریتم rankbrain از هوش مصنوعی بهره‌گیری می کند. در تقسیم تعلیم سئو هانت می توانید اغلب در باره این حوزه آشنا شوید.

عبارت مورد جستجو (SEARCH QUERY)
چیزی که در کادر جستجوی گوگل تایپ می کنید یک پرس و جو یا کوئری جستجو است. اگر شما در گوگل جستجو کنید(Googled)، “آیا بهترین گیتار الکتریکی است؟” به شما یک سایت که توصیه هایی در مورد گیتار را دارد را شناسایی می کند.سئو وردپرس میموس  در بین نتایجی که گوگل به شما اثر داده نتایجی همانند بهترین گیتار برای افراد مبتدی و یا 10 برند معروف گیتار را مشاهده خواهید کرد. گوگل آنقدر باهوش است که بداند شما به تعقیب چه چیزی هستید.

تگ های HTML
زبان نشانه گذاری (HTML) چیزی است که به مرورگر می گوید که چگونه تارنما شما را نمایش دهد. تگ های HTML صفحه شما را به تقسیم های گوناگون بخش می کنند که به طریق های مختلف فرمت شده اند. برای موتور جستجو هدرها و متاهای توصیفی بیشتر اهمیت دارند.

هدرها (HEADERS)
در صفحات وب، قطعاتی که در حروف ارشد و حجیم هستند معمولا هدر یا تگهای عنوان هستند. به عنوان مثال، عنوانی که در بالای این مقاله نگریستن میکنید، یک برچسب <h1> است. در زیر آن تگ های <h2> هستند که برای دسته های اصلی مقاله استفاده می شوند. استفاده از کلمات کلیدی نیرومند برای تگ های <h1> و <h2> به صفحه رتبه بندی شما کمک می کند و برای سئو بسیار مناسب هستند.

تگ عنوان (TITLE TAGS)
بعد از جستجو در لیستی که گوگل به شما اثر می دهد، سرتیتر مطلب همان تگ عنوان است. عنوان ها معمولا در تگ <h1> نوشته می شوند. برای این که از شر عنوان بلند احت شویم از تگ عنوان استفاده کرده و عنوانی اختصار تر را برای مطلب خویش در نظر می‌گیریم.

متای توضیحات (META DESCRIPTIONS)
Meta descriptions توضیحی کوتاه و کمتر از 320 کاراکتر در باره نتیجه ای است که گوگل برای شما انتخاب کرده است. اگر از متای توضیحات در سایت خویش بهره‌گیری نکنید، گوگل باهوش! خودش 320 کاراکتر نخست را برای توضیحات مطلب سایت، برگزیدن می کند.

لینک ها (LINKS)
لینک ها بخش های قابل کلیک متن هستند که شما را به یک صفحه وب دیگر منتقل می کنند. بخشی از پیوند که روی آن کلیک میکنید (معمولا پایین خط دار و با رنگ متفاوت) متن لینک است. وانگهی به کارگیری لینک های داخلی (پیوندهایی که از یک صفحه از وبسایت شما به یک صفحه دیگر آن پیوستگی می دهند) می توانند در درمان رنک سایت شما در نتایج جستجو تاثیر احسان بگذارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.