کادو سورپرایزی را به روشهای مختلفی میتوان هدیه داد. اگر نزدیک زمان تولد یا مناسبت خاصی است احتمالاً همسرتان منتظر هدیه شماست. اینجایی است که میتوان سردرگمی ایجاد کنید و درنهایت منجر به هیجان و خوشحالی میشود. برای ارسال کادو سورپرایزی خود کسی را مأمور تحویل هدیه کنید که کمترین شک را برانگیزد. کسی که گیرنده هرگز فکر نمیکند حامل هدیه خاص شما باشد.
بهعنوانمثال میتوانید از یک کودک درخواست کنید که جعبه هدیه شمارا به همسرتان تحویل دهد و یا باکمی خلاقیت میتوان یک سناریو کوچک نوشت و کودک را سر راه همسرتان قرارداد. همسرتان به ذهنش هم نمیرسد کودکی که گمشده است حامل کادوی سورپرایزی همسرش باشد.
این کار را به حیوان خانگی خود نیز میتوانید، بسپارید. کادو سورپرایزی خود را میتوانید بهصورت کیسه زیبایی به گردن یا پشت حیوان خانگیتان قرار دهید. البته همواره میزان جثه حیوان با اندازه جعبه کادو را در نظر داشته باشید.
برای بهیادماندنیتر کردن کادو سورپرایزی میتوان از تحویلدهنده غیرقابلپیشبینی برای همسرتان کمک بگیرید.
هماهنگی با دلیوری یک رستوران و قرار دادن کادو سورپرایزی درون ظرفهای غذا نیز میتواند ایده خوبی باشد. برای بهیادماندنیتر کردن کادو سورپرایزی میتوان از تحویلدهنده غیرقابلپیشبینی برای همسرتان کمک بگیرید.
سورپرایز کردن همسر خود را به قرار ساز بسپارید تا خودتان نیز از نتیجه شگفت زده شوید.
بستهبندی جعلی اگرچه در ابتدا کمی ناراحتی ایجاد میکند. اما مطمئناً تأثیر خاص خود را پس از رسیدن به کادوی اصلی میگذارد. نکته اصلی و انحرافی درصحنه سازی ایجاد عصبانیت و دلخوری برای چند ثانیه و دقیقه است. این کار همان حقه چند جعبه تودرتو را تداعی میکند.
حتماً تصاویر هدایای کمارزشی که در جعبههای مارس دار جاگذاری شدهاند را دیدهاید. مثل ساعت مچی ساده و ارزانقیمتی که در جعبه آی واچ (Iwatch) بستهبندیشده است. یادتان باشد بازی را تا قبل از باور و دلخوری همسر ادامه دهید و بهتر است کادوی سورپرایزی خود را طوری درون همان جعبه و یا در زیر هدیه کمارزش قرار دهید.
این مقاله را مطالعه کنید
بـیــشتر مردها از نکات مهمی که در آداب گفتگو باید لحاظ شود بی خبرند. همین امر باعث اختصاص نمره منفی از طرف مقابل، به شما می شود.
قبل از اقدام به بستهبندی جعلی کادو سورپرایزی، حتماً از میزان شوخطبعی و حساسیت همسرتان مطمئن شوید.
برای سورپرایز کردن همسرتان میتوانید هدیه خود را درجایی که احتمالش را نمیدهد پنهان کنید. برای آقایان روی صندلی ماشین و یا درون داشبورد شاید جای مناسبی باشد. برای خانمها نیز میتوان جلوی میز آرایش و یا کشو شخصی را در نظر گرفت . یادتان باشد حتماً باید کادو سورپرایزی را طوری قرار دهید که قابلرؤیت و کشف شدن باشد. درون یخچال نیز گزینه مناسبی است به شرطی که هدیه شما خراب نشود.
با ایجاد پیچیدگی و نکات انحرافی در نقشه گنج کادو سورپرایزی زمان بیشتری را به سر
کشیدن نقشه گنج و قرار دادن نشانهها و کلیدها برای یافتن کادو سورپرایزی میتواند ایده خوبی باشد. اصلاً نگران نباشید گرچه این کار زمانبر است اما هیجان خاص خودش را دارد. میتوانید همسرتان را صبح که از خواب بیدار میشود با قرار دادن کلیدها و نشانههایی به سمت بهترین کادو سورپرایزی هدایت کنید.
تهیه یک نقشه گنج میتواند بسیار کار راحت و سرگرمکنندهای باشد. این کار را با استفاده از فلشهای راهنما روی دیوار و یا کف منزل نیز میتوان انجام داد .
خرید بهترین کادوی تولد برای دختر خانم ها معمولاً کار سخت و مشکلی هست. برای خرید کادوی تولد برای خانم ها فراموش نکنید این نکات را حتماً رعایت کنید...
اول اینکه دختر خانم ها بسته بندی برایشان خیلی مهم است پس کاغذ کادو و روبان و پاپیون را فراموش نکنید! دوم اینکه فراموش نکنید هدیه کوچکی که به موقع داده شود، هزار برابر بیشتر از هدیه گران قیمتی که با یک هفته تاخیر داده شود، می ارزد. و مهمترین چیز برای تهیه کادو درنظر گرفتن سن میباشد.
ما پیشنهادهای زیر را برای تهیه کادو برایتان داریم.
1. در خریدِ کادو تولد برای همسرتان و یا دوست دخترتان، از پا شروع کنید.
خریدن کفش برای خانم ها به عنوان یک کادو، تاثیر زیادی روی آنها دارد. خانم ها عاشق کفش هستند. وقتی که کفش را خریدید ابتکار به خرج دهید. برای مثال توی جعبه ی کفش یادداشتی بگذارید به این مضمون : سرِ قرار بعدیمون اینها را بپوش!
2- کادو تولد برای دوستان تان (دختر) یا همکاران خانم تان:
یک گردنبند و یا دستبندِ تزئینی و زیبا بهترین کادو برای همکارانِ خانم و یا دوستان جواب می دهد.
3- برای مادرتان کمی احساس با کادو مخلوط کنید.
برای مثال یک کیفِ تقویم دارِ چند منظوره بگیرید و در صفحه ای که روز تولد مادرتان است بنویسید " شام را با هم می خوریم. " قبل از آن هم چیزی به او نگوئید و صبر کنید تا خودش بخواند. با این کار غافلگیرش می کنید. برای هر مادری گذراندنِ زمان بیشتری با بچه هایش بیشتر از هر کادوی دیگری ارزش دارد.
4- برای خواهرتان به فکر یک کادو تولد باحال و خاص باشید.
یک کیفِ دستیِ در سایز کوچک ایده ی خوبی برای کادو تولد است. دختر ها دوست دارند وقتی بیرون می روند یک کیف دستی کوچک داشته باشند که رژ لب و عابر بانک شان (و نه چیزِ بیشتر) را داخل آن بگذارند.
5- دسته گل
در خریدنِ دسته گل یک نکته ی کلیدی وجود دارد و آنهم این است که فقط از یک نوع گل استفاده کنید. برگ و هر چیزِ سبزی که هست را دور انداخته و اجازه دهید با سادگی اش جلوه کند.
6- برای خانه کادوهای لوکس بگیرید.
کادو برای خانه باید یک چیزِ بدرد بخوری باشد که تا بحال نخریده اید. برای مثال یک پتو از جنس ترمه. هیچ کس حاضر نیست حتی اگر 5 تا از آنها را داشته باشد، آنرا دور بیاندازد.
7- موسیقی همیشه به انسان ها حس خوبی میدهد.
می توانید به آنها یک آیپد و یا موزیک پلیر کادو بدهید و آن را با آهنگ های مورد علاقه ی طرف مقابل تان پر کنید. حتی می توانید چند تا از آهنگ هایی را که با اسم او خوانده شد را نیز در آیپد و یا موزیک پلیر بریزید و سوپرایزش کنید.
8- وقتی می شود برای کادو تولد کتاب داد چرا باید کارت پستال داد ؟
لزومی ندارد حتماً کتابی باشد که موردِ پسند او باشد. همین که زیبا و خواندنی باشد و البته دارای محتوا (!) عالیست.
9- اگر مشکل مالی ندارید:
کادویی که هر خانمی با دیدنِ آن سوپرایز شده و اشکش جاری می شود، یک قفسه ی پر از لباس است. این کادو را یک بانکدار مد کرد. دوست دخترِ این بانکدار که بتازگی تمامِ لباس هایش را در آتش سوزی از دست داده بود و پولی هم نداشت، با چندین کادو شامل یک اُور کت عالی، یک جفت کفش بی نظیر، یک کیف دستی، روسری و یک پیراهنِ زیبا در زیر درخت کریسمس مواجه شد. این کادو به یک هفته زحمت برای خریدنش می ارزد.
10- کادویی بخرید که هیچ وقت فکر نمی کردید یه روزی این کادو را می خرید.
برای عدهای کادوی ولنتاین بهانهای است برای ابراز محبت به عزیزترین شخص زندگی، درحالیکه برای عدهای دیگر این روز ترسناک است و از اوایل بهمن عزای آن را میگیرند. تولیدکنندگان چینی از ماهها قبل این روز را جشن میگیرند. عدهای ولنتاین را رسوخ فرهنگی نامناسب در کشور میدانند و برخی دیگر اصلا «به این چیزها اعتقاد ندارند».
از نظر اقتصادی، ولنتاین خوبیها و بدیهایی دارد که به آن خواهیم پرداخت. اما پرسش اساسی این است که چطور هدیه بخریم که کمترین ضربه را به اقتصاد کشور بزند و همچنین بتوانیم عزیزان خود را با حداقل هزینه، خوشحال کنیم.
فرض کنید من حاضرم برای داشتن یک عطر نهایتا ۵۰۰ هزار تومان بپردازم. یعنی قیمت کمتر از این مرا خوشحال و هر عددی گرانتر، خرید را لغو میکند. مثلا شاید با ۷۰۰ هزار تومان گزینهای بهتر یا کالایی دیگر مثل کفش انتخاب کنم. پس ارزش این کالا برای من عدد ۵۰۰ هزار است.
همه ما در مورد هدایای تبلیغاتی شنیده ایم. کل می دانیم هدایای تبلیغاتی چه هستند یا چه کاری اتمام می دهند؟ طبق تعریف ویکیپدیا، “کالا های تبلیغاتی، نمونه ها تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی و هدایای بازرگانی، کالا هایی با لوگو و برند هستند که در برنامه های بازاریابی و ارتباطات کاربرد می شوند. آنها برای ترویج یک کمپانی اهدا می شوند”. یک تعریف کاملا ساده و منطقی.
پس تفاوت بین یک “هدایای تبلیغاتی” و یک محصول ساده با لوگوی چاپ شده بر روی آن، دقیقا در چیست؟ آیا به راستی تفاوتی با هم دارند؟ در درجه اول، کل ما می دانیم هدایای تبلیغاتی چیست. یک اتوماتیک تبلیغاتی یا مداد (یا یک کالای دیگر) با یک لوگوی چاپ شده بر روی آن که در مسیر گسترش یک شرکت یا سازمان خاص، یک رویداد ویژه و یا موارد سایر بهرهگیری می شود. ولی آیا دنیای کالاهای تبلیغاتی اغلب از اینهاست؟
آیا به نظر شما فنجان استارباکس هم یک هدایه تبلیغاتی است؟
بیایید همان استارباکس را در عقیده بگیریم. فرآورده شان چیست؟ آنها قهوه می فروشند (و یک سری غذاهای گران دیگر، ولی به خاطر اینکه بحثی پیش نیاید می گوییم فقط قهوه). قهوه را تو چی می ریزند؟ لیوان تبلیغاتی که لوگوی خودشان بر روی آن چاپ شده است. چرا باید بر روی لیوان خودشان لوگو چاپ کنند؟ “برای گسترش بیشتر”. مردم نوشیدنی شان را می خرند، از فروشگاه بیرون می شوند، و محصول آنها را جلوی چشم بقیه مصرف کنندگان احتمالی این طرف و آن طرف می برند، و جای تعجبی ندارد اگر افراد دیگر هم برند آنها را روی لیوان ببینند و بخواهند امتحانش کنند. آیا این لیوان کاغذی هم یک هدایه تبلیغاتی است؟
آیا در این صورت کوکاکولا هم یک هدایه تبلیغاتی محسوب می شود؟
یک قوطی کوکا چی؟ خویش فرآورده که یک نوشیدنی است، بعد قوطی آن چی؟ یک قوطی رنگارنگ که لوگوی آنها به طور روشن بر روی آن چاپ شده تا محصول را اغلب ترویج کند. باز هم همان سناریوی استارباکس: مردم صرفا با نوشیدن یک قوطی کوکا کولا، سهوا برند را همه جا اشاعه می دهند. بنابریان می نا گفت قوطی نوشابه هم یک هدایه تبلیغاتی است؟
قبل از اینکه به این سوال ها جواب بدهید، یکبار دیگر تعریف هدایای تبلیغاتی را که در بالا ذکر شد بخوانید. اگر یک “هدایه تبلیغاتی”، کالایی با لوگوی چاپ شده است که در کمپین های تبلیغاتی مورد بهرهگیری پیمان می گیرد تا محصول مورد نظر را ترویج کند، بعد چرا یک لیوان کاغذی یا یک قوطی نتوانند از لحاظ فنی، یک هدایه تبلیغاتی باشند؟
حالا بر گردیم به سوال اصلی : آیا ما می توانیم بین یک هدایه تبلیغاتی و یک هدایه عادی تفاوت قائل شویم؟ من فکر می کنم بدون در عقیده دریافت محصولاتی که می دانیم هدایای تبلیغاتی واقعی نیستند، نمی توانیم یک تعریف عمومی برای هدایای تبلیغاتی داشته باشیم. در واقع، من فکر می کنم «تعریف» هدایای تبلیغاتی یک ایده انتزاعی است که در درازا موعد از راه تجربیات ما شکل گرفته است، و به ما این امکان را می دهد که یک محصول را هدایه تبلیغاتی در نظر بگیریم و یک محصول را نه. با این حال، اندیشه می کنم باز هم بدون در نظر دریافت فرآورده مورد نظر، نمی تاب با قطعیت نظر داد!
همه ما در مورد هدایای تبلیغاتی شنیده ایم. کل می دانیم هدایای تبلیغاتی چه هستند یا چه کاری اتمام می دهند؟ طبق تعریف ویکیپدیا، “کالا های تبلیغاتی، نمونه ها تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی و هدایای بازرگانی، کالا هایی با لوگو و برند هستند که در برنامه های بازاریابی و ارتباطات کاربرد می شوند. آنها برای ترویج یک کمپانی اهدا می شوند”. یک تعریف کاملا ساده و منطقی.
پس تفاوت بین یک “هدایای تبلیغاتی” و یک محصول ساده با لوگوی چاپ شده بر روی آن، دقیقا در چیست؟ آیا به راستی تفاوتی با هم دارند؟ در درجه اول، کل ما می دانیم هدایای تبلیغاتی چیست. یک اتوماتیک تبلیغاتی یا مداد (یا یک کالای دیگر) با یک لوگوی چاپ شده بر روی آن که در مسیر گسترش یک شرکت یا سازمان خاص، یک رویداد ویژه و یا موارد سایر بهرهگیری می شود. ولی آیا دنیای کالاهای تبلیغاتی اغلب از اینهاست؟
آیا به نظر شما فنجان استارباکس هم یک هدایه تبلیغاتی است؟
بیایید همان استارباکس را در عقیده بگیریم. فرآورده شان چیست؟ آنها قهوه می فروشند (و یک سری غذاهای گران دیگر، ولی به خاطر اینکه بحثی پیش نیاید می گوییم فقط قهوه). قهوه را تو چی می ریزند؟ لیوان تبلیغاتی که لوگوی خودشان بر روی آن چاپ شده است. چرا باید بر روی لیوان خودشان لوگو چاپ کنند؟ “برای گسترش بیشتر”. مردم نوشیدنی شان را می خرند، از فروشگاه بیرون می شوند، و محصول آنها را جلوی چشم بقیه مصرف کنندگان احتمالی این طرف و آن طرف می برند، و جای تعجبی ندارد اگر افراد دیگر هم برند آنها را روی لیوان ببینند و بخواهند امتحانش کنند. آیا این لیوان کاغذی هم یک هدایه تبلیغاتی است؟
آیا در این صورت کوکاکولا هم یک هدایه تبلیغاتی محسوب می شود؟
یک قوطی کوکا چی؟ خویش فرآورده که یک نوشیدنی است، بعد قوطی آن چی؟ یک قوطی رنگارنگ که لوگوی آنها به طور روشن بر روی آن چاپ شده تا محصول را اغلب ترویج کند. باز هم همان سناریوی استارباکس: مردم صرفا با نوشیدن یک قوطی کوکا کولا، سهوا برند را همه جا اشاعه می دهند. بنابریان می نا گفت قوطی نوشابه هم یک هدایه تبلیغاتی است؟
قبل از اینکه به این سوال ها جواب بدهید، یکبار دیگر تعریف هدایای تبلیغاتی را که در بالا ذکر شد بخوانید. اگر یک “هدایه تبلیغاتی”، کالایی با لوگوی چاپ شده است که در کمپین های تبلیغاتی مورد بهرهگیری پیمان می گیرد تا محصول مورد نظر را ترویج کند، بعد چرا یک لیوان کاغذی یا یک قوطی نتوانند از لحاظ فنی، یک هدایه تبلیغاتی باشند؟
حالا بر گردیم به سوال اصلی : آیا ما می توانیم بین یک هدایه تبلیغاتی و یک هدایه عادی تفاوت قائل شویم؟ من فکر می کنم بدون در عقیده دریافت محصولاتی که می دانیم هدایای تبلیغاتی واقعی نیستند، نمی توانیم یک تعریف عمومی برای هدایای تبلیغاتی داشته باشیم. در واقع، من فکر می کنم «تعریف» هدایای تبلیغاتی یک ایده انتزاعی است که در درازا موعد از راه تجربیات ما شکل گرفته است، و به ما این امکان را می دهد که یک محصول را هدایه تبلیغاتی در نظر بگیریم و یک محصول را نه. با این حال، اندیشه می کنم باز هم بدون در نظر دریافت فرآورده مورد نظر، نمی تاب با قطعیت نظر داد!
همه ما در مورد هدایای تبلیغاتی شنیده ایم. همه می دانیم هدایای تبلیغاتی چه هستند یا چه کاری انجام می دهند؟ طبق تعریف ویکیپدیا، “کالا های تبلیغاتی، اقلام تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی و هدایای بازرگانی، کالا هایی با لوگو و برند هستند که در برنامه های بازاریابی و ارتباطات استفاده می شوند. آنها برای ترویج یک شرکت اهدا می شوند”. یک تعریف کاملا ساده و منطقی.
پس تفاوت بین یک “هدایای تبلیغاتی” و یک محصول ساده با لوگوی چاپ شده بر روی آن، دقیقا در چیست؟ آیا واقعا تفاوتی با هم دارند؟ در درجه اول، همه ما می دانیم هدایای تبلیغاتی چیست. یک خودکار تبلیغاتی یا مداد (یا یک کالای دیگر) با یک لوگوی چاپ شده بر روی آن که در راه ترویج یک شرکت یا سازمان خاص، یک رویداد خاص و یا موارد دیگر استفاده می شود. اما آیا دنیای کالاهای تبلیغاتی بیشتر از اینهاست؟
آیا به نظر شما فنجان استارباکس هم یک هدایه تبلیغاتی است؟
بیایید همان استارباکس را در نظر بگیریم. محصول شان چیست؟ آنها قهوه می فروشند (و یک سری غذاهای گران دیگر، اما به خاطر اینکه بحثی پیش نیاید می گوییم فقط قهوه). قهوه را داخل چی می ریزند؟ لیوان تبلیغاتی که لوگوی خودشان بر روی آن چاپ شده است. چرا باید بر روی لیوان خودشان لوگو چاپ کنند؟ “برای ترویج بیشتر”. مردم نوشیدنی شان را می خرند، از فروشگاه خارج می شوند، و محصول آنها را جلوی چشم بقیه مصرف کنندگان احتمالی این طرف و آن طرف می برند، و جای تعجبی ندارد اگر افراد دیگر هم برند آنها را روی لیوان ببینند و بخواهند امتحانش کنند. آیا این لیوان کاغذی هم یک هدایه تبلیغاتی است؟
آیا در این صورت کوکاکولا هم یک هدایه تبلیغاتی محسوب می شود؟
یک قوطی کوکا چی؟ خود محصول که یک نوشیدنی است، پس قوطی آن چی؟ یک قوطی رنگارنگ که لوگوی آنها به طور واضح بر روی آن چاپ شده تا محصول را بیشتر ترویج کند. باز هم همان سناریوی استارباکس: مردم صرفا با نوشیدن یک قوطی کوکا کولا، سهوا برند را همه جا گسترش می دهند. بنابریان می توان گفت قوطی نوشابه هم یک هدایه تبلیغاتی است؟
قبل از اینکه به این سوال ها جواب بدهید، یکبار دیگر تعریف هدایای تبلیغاتی را که در بالا ذکر شد بخوانید. اگر یک “هدایه تبلیغاتی”، کالایی با لوگوی چاپ شده است که در کمپین های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد تا محصول مورد نظر را ترویج کند، پس چرا یک لیوان کاغذی یا یک قوطی نتوانند از لحاظ فنی، یک هدایه تبلیغاتی باشند؟
حالا بر گردیم به سوال اصلی : آیا ما می توانیم بین یک هدایه تبلیغاتی و یک هدایه عادی تفاوت قائل شویم؟ من فکر می کنم بدون در نظر گرفتن محصولاتی که می دانیم هدایای تبلیغاتی واقعی نیستند، نمی توانیم یک تعریف عمومی برای هدایای تبلیغاتی داشته باشیم. در واقع، من فکر می کنم «تعریف» هدایای تبلیغاتی یک ایده انتزاعی است که در طول زمان از طریق تجربیات ما شکل گرفته است، و به ما این امکان را می دهد که یک محصول را هدایه تبلیغاتی در نظر بگیریم و یک محصول را نه. با این حال، فکر می کنم باز هم بدون در نظر گرفتن محصول مورد نظر، نمی توان با قطعیت نظر داد!
امروزه با ترقی تکنولوژی و به بازار آمدن گوشی ها و تبلت های هوشمند با صفحه نمایش لمسی، با انکه استفاده از این وسیله ها بسیار آسان و راحت شده و امکانات فراوانی را در کمر بستن کسان می گذارد اما مشکل اصلی و حل نشده همه این گوشی ها وتبلت های هوشمند مدت زمان استفاده از آنها می باشد.
تقریبا می تاب گفت همگی گوشی های هوشمند جدید نیاز به یکبار شارژ در 24 ساعت را دارند و چنانچه کاربر کمی حرفه ای باشد روزی دو بار شارژ دربایستن دارند.
با توجه به شغل کسان و گرفتاری های روزمره دسترسی ابدیت به برق برای همگان در کل هنگام ها و محیط ها میسر نمی باشد.
پاور بانک power bank چیست و چگونه پیشه می کند؟
راه حل چیست؟
ساده ترین راه برای کسی که به مسافرت طولانی یا پیاده روی یا کوه نوردی می رود چیست؟ برای رفع تشنگی یک بطری آب به اتفاق خود دارد تا در موقع احتیاج متعلق به بهرهگیری کند.
برای شارژ دستگاه های الکترونیکی نیز دقیقا می طاقت شارژ باره نیاز را در یک وسیله مخصوص اندوخته نموده به به اتفاق خویش داشته باشیم الی در هنگام احتیاج از آن کاربرد کنیم. اسم این وسیله پاور بانک است.
امروز می خواهیم وسیله جدید به نام پاور بانک یا شارژر سیار به اتفاق مخصوص انواع موبایل وتبلت به بینندگان معرفی می کنیم.
در نخست به شناسایی محصول و شیوه کارکرد و تاثیر آن می پردازیم و سپس به کیفیت فرآورده و گارانتی و خدمات بعد از فروش محصول
این محصول، پاور بانک ، نام آن از دو واژه لاتین پاور و بانک گرفته شده که به معنی بانک انرژی می باشد.
نحوه شغل این فرآورده به این چهره است که در نخست به وسیله یک شارژر، انرژی برق خویش را در خود اندوخته می کند.
جهت شارژ این نوع پاور بانک نیاز به شارژر ویژه نیست و شما می توانید به وسیله هر شارژری اعم از گونه ها شارژر های موبایل و تبلت اقدام به شارژ اولیه پاور بانک خویش کنید.
مدت زمان باره دربایستن جهت شارژ این پاور بانک به طور تقریبی 2 ساعت می باشد.
پس متعلق به پاور بانک شارژ شده و حاضر بهرهگیری می باشد.
شما می توانید این وسیله را همراه خود داشته باشید لغایت در درازا شبانه روز جهت شارژ موبایل یا تبلت جود از آن بهرهگیری نمایید.
توضیح درباره باطری های مورد استفاده در پاور بانک ها
باطری های لیتیومی - لیتیوم یونی – باطری های پلیمری
چگالی انرژری در آنها
باطری های نیکل کادمیوم، چگالی انرژی پایین دارندو اگر قبل از تخلیه کامل آنها را به برق وصل نماییم گنجایش آنها به مرور کم می شود.
این اثر در باطری ها به مموری افکت سرشناس است.
باطری های نیکل کادمیوم حتی اگر استفاده نشوند هر ماه 20 درصد از شارژشان کم می شود.
نوع دیگر باطری ها – باطری های لیتیوم یونی هستند، چگالی انرژی ر آنها 2 برابر نیکل کادمیوم است.
اثر مموری افکت در آنها هستی ندارد، یعنی چنانچه تخلیه کامل نشده باشند و آنها را به برق وصل کنیمآنها پیش نمی آید و گنجایش برق دهی در آنها کم نمی شود و تعداد دفعاتی که می تاب آنها را شارژر و تهی سازی نمود(بین 500 لغایت 1200) بار است.
ولی از عقیده قیمتی حدودا 50 در صد در گنجایش های مانند از باطری های نیکل کادمیوم گرانتر هستند. برای اینکه آنه را به برق وصل نماییم احتیاجی به تهی سازی کامل ندارند. مموری افکت ندارند
باطری های لیتیوم پلیمری lipol
چگالی انرژری در آنها زیر تر است و به خاطر موادی در آنه به شغل رفته است به هر شکل و شمایلی قابل تولید هستند.
پاور بانک دیتاکی از باطری های لیتیوم یونی کاربرد می کند. ظرفیت درونی این پاور بانک 4000 میلی آمپر است.
توضیح در باره ظرفیت داخلی پاور بانک
ظرفیت پاور بانک به زبان ساده میزان شارژری است که یک پاور بانک در خویش نگه می دارد و میزان شارژدهی پاور بانک وابستگی به وسیله ای دارد که در حال شارژ بدست پاور بانک است.
برای نمونه یک گوشی iphone55 که گنجایش باطری آن نزدیک mah1500می باشد. با این پاوربانک تبلیغاتی 2 بار به طور کامل شارژ می شود.
پاور بانک دیتاکی با گارانتی یکساله تعویض ارائه می گردد.
و به همراه محصول کارت گارانتی خریدار عرضه می گردد. کلیه کارت های گارانتی و پاور بانک های دیتاکی حائز هولوگرام ویژه برند دیتاکی می باشند.
پاور بانک دیتاکی حائز مدار درونی ضد شوک می باشد.
مشکلاتی که شدنی است شارژرها یا پاور بانک ها برای وسیله های الکترونیکی ما در برداشته باشند.
در نشانه به کارگیری شارژرهای غیر استاندارد باطری دستگاه ما گزند می بیند.
خروجی شارژرها حتما باید استاندارد باشد.
امروزه درگاه Usb به عنوان یک درگاه استاندارد جهت انتقال اطلاعات و برق استفاده
کار می کنند برق مورد احتیاج جهت کار usb می شود.کلیه وسایلی که از راه پورت
در همه جایUsb گرفتن می کنند. خروجی پورت usb خویش را را از طریق پورت دانشمند و در کل ی وسیله ها استاندارد است و ولتاژی مساوی 5 ولت و جریان آن یک آمپر می باشد.
فرض کنید عطر الف ۵۰۰ هزار تومان است و عطر ب ۱ میلیون تومان. شاید شریک زندگی شما برند ب را بیشتر دوست دارد. اما با قیمت ۱ میلیون ترجیح میدهد یک شیشه الف و یک جفت کفش نو بخرد. از نظر اقتصادی اگر بهعنوان کادوی ولنتاین عطر ب را بخرید، ۵۰۰ هزار تومان زیان وزنمرده یا DeadWeight Loss ایجاد کردهاید.
ارزش برای گیرنده هدیه – قیمت برای هدیه دهنده = زیان وزنمرده
بررسیها نشان میدهد که در هر هدیه حتما مقداری زیان وزن مرده (DWL) وجود دارد. در بیشتر موارد، کادوی ولنتاین دقیقا همان چیزی نیست که میخواهیم. حتی اگر انتخاب کادو ولنتاین دقیق باشد، منی که مدتی است آن را میخواهم فروشگاهی ارزانتر سراغ دارم.
حالت دیگر این است که کالایی را آرزو دارم، اما به دلیل قیمت نامناسب آن را نمیخرم. نخریدن، یعنی عدم تناسب بین قیمت و ارزش، یعنی وجود DWL. شاید نیازهای دیگری دارم که ترجیح میدهم اول آنها را رفع کنم. اگر قیمتش مناسب بود که الان کالا را خریده بودم… زیان وزن مرده یا DWL صفر نمیشود، اما میشود آن را حداقل کرد.
طبیعی است که کسی که من را به خوبی نمیشناسد، اختلاف سنیاش با من زیاد است یا فقط برای رفع تکلیف هدیهای خریده، وزنمرده بزرگتری ایجاد کرده باشد.
طبق بررسیها بدترین هدایا (بیشترین زیان وزنمرده) توسط این افراد خریداری میشود:
بهترین هدایا را هم این افراد میخرند:
از این فهرست میشود فهمید که بهنظر اقتصاددانان کار خانمها برای خرید هدیه ولنتاین دشوارتر است. اما معمولا آقایان کادوی ولنتاین خوبی میخرند.
البته شاید خانمها نامادریها بیسلیقهترین خریداران هدیه نباشند. یک تحلیل دیگر این است که شوهرها، فرزندخواندهها برادرزاده و خواهرزادهها و نوهها کمتر از دیگران قدرشناس هدایی میشوند که دریافت میکنند. در مقابل والدین هر چیزی که از فرزندشان بگیرند را دوست خواهند داشت!
کادوی ولنتاین میتواند هر چیزی باشد. از یک شاخه گل گرفته تا یک خودرو یا ویلای لوکس. طبیعتا شخصیت طرف مقابل هم بر انتخاب هدیه تاثیر میگذارد. مثلا برای خانمها است روسری بخریم اما این هدیه برای آقایان مناسب نیست.
از نظر اقتصاددانان بهترین هدایای ولنتاین (با کمترین زیان وزنمرده) به ترتیب از این قرار هستند:
فهرست بدترین کادوهای ولنتاین (با بیشترین زیان) کمی عجیب بهنظر میرسد:
عجیب نیست؟ چرا باید کتاب و ساز در فهرست بدترین هدایا قرار بگیرند؟
با این که این دو قلم کالا در فهرست کالاهای مورد علاقه من قرار دارند، برای من هم معمولا کتاب و ساز انتخاب خوبی نبودهاند.
من آدم کتابخوانی هستم و معمولا پولی را برای خرید کتاب هزینه میکنم. اما معمولا کتابهایی که هدیه میگیرم یا با موضوع مورد علاقه من ارتباط ندارند، یا اگر در زمینه مورد علاقه من هستند، گزینههای دلخواهم نیستند. من هم دوست ندارم برای ولنتاین کتاب کادو بگیرم.
من به اقتصاد علاقه دارم و برای مثال کتابی از ریچارد تالر میتواند خوشحالم کند. اما دوستی که خودش اقتصاد نخوانده یا به اقتصاد رفتاری علاقهمند نباشد، شاید کتابی بخرد که «فکر میکند» خوب است.
در مورد ساز، ممکن است سازی بگیرم که به آن علاقه ندارم، یا یک سهتار یا تنبک دیگر به مجموعه سازهایم اضافه شود. در حالی که من بهتر از بیشتر دوستانم میدانم که چطور باید سهتار انتخاب کرد. احتمالا آنها سازی میخرند که از ارزشش گرانتر است.
از تمام اینها گذشته اگر الان قرار باشد ساز بخرم، احتمالا یک کمانچه خوب میگیرم. یک کمانچه معمولی یا یک سنتور، زیان وزن مرده به همراه دارد.
شاید با خود فکر کنید که زیان وزنمرده در وجوه نقدی، صفر است. استدلال این است که فرد با پول نقد یا شبه نقد (مثل سکه، کارت هدیه و دلار) قادر خواهد بود هر چیزی که دوست دارد را خودش بخرد.
بررسیها نشان میدهد که رضایت از دریافت هدایای نقدی و شبهنقدی چندان بالا نیست. آقایان دریافت وجه نقد به عنوان هدیه را بیاحترامی میدانند و هدیه نقدی برای خانمها نشانه بیتوجهی است: کمتر خانمی دوست دارد برای ولنتاین پول هدیه بگیرد! کادویی که اصلا رمانتیک نیست!
سالانه کارت هدیههای زیادی بهصورت نقدنشده باقی میماند و هرگز از آن استفاده نمیشود. برخی از این مبلغ، پولی است که به صورت باقیمانده در کارت میماند و هرگز خرج نمیشود. مثلا ممکن است ۹۵ تومان از یک کارت هدیه ۱۰۰ تومانی را خرج کرده و ۵ تومان باقیمانده را فراموش کنید.
با این وجود یک راه برای کاهش زیان وجود دارد: به طرف مقابل پیشنهاد کنید که با مبلغی مشخص، هر عطری که خودش دوست دارد را انتخاب کند. اگر نمیخواهید لذت هدیه دادن را خراب کنید، میتوانید کارتهدیه خرید از فروشگاه را هدیه بدهید.
ولنتاین بهانهای است برای ابراز محبت به کسانی که دوستشان داریم. لازم نیست هدیه یک شیئ بیمصرف (مثل خرس) باشد که هرگز استفاده نمیشود و برای اقتصاد کشور، زیان خالص به حساب میآید.
اگر کادو ولنتاین به درستی انتخاب شود، میتواند باعث رونق موقتی بازار شود و به خروج از رکود کمک کند. مثلا کسی که از یک فروشگاه آنلاین کادوی ولنتاین میخرد، برای کارمندان شرکت اینترنت، تولیدکنندگان محتوا، کارکنان فروشگاه، پیک، تولیدکننده یا واردکننده کالا و دیگر عوامل دخیل در تولید و عرضه آن محصول شغل ایجاد میکند.
با یک برنامهریزی درست میشود از این موقعیت استفاده کرد تا پول به گردش بیفتد و چرخ اقتصاد (هرچند برای مدتی کوتاه) روان شود.
طبیعی است که خرید کالاهای تولید داخل (حتی عروسک ایرانی) سود بیشتری برای اقتصاد کشور دارد.
همانطور که دیدیم لوازم دکوری و زیورآلات در فهرست کالاهایی با زیان وزنمرده پایین هستند. همچنین گفتیم که خرید کالای داخلی به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کمک میکند. از کنار هم گذاشتن این دو گزاره میشود به یک نتیجه جالب رسید:
میتوانیم از تولیدات و صنایع دستی ایران، هدایایی دکوری تهیه کنیم. به این شکل از مشاغل سنتی و فرهنگ ناملموس ملی هم حمایت کردهایم و زیان وزنمرده کمتری را به اقتصاد تحمیل کردهایم.