قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بهینه سازی عناوین شما برای سئو وب سایت

تگ عنوان جزو مهمترین عوامل قرار اخذ شما در صفحه اول گوگل است که توسط موتورهای جستجو باره توجه قرار می‌گیرد و به آنها می‌گوید سایت شما آن صفحه باره عقیده درباره چه چیزی هست.  در نسخه ‌های کهنه تر وردپرس به طور پیش فرض به عنوان ” اسم تارنگار اسم ” یا ” عنوان پست ” نمایش داده می‌شود اما برای کسب رتبه بهتر است آن را تغییر دهید لغایت تارنما شما بتواند چشم وهمچشمی کند و در صفحه نخست گوگل نما شود ولی لازم است این نکته را  مدنظر داشته باشید که برای هر صفحه اغلب از یکبار آن را بکار نگیرید.

برای تغییر تگ عنوان من رهنمود می‌کنم از بهترین افزونه سئو وردپرس Yoast seo برای آنالیز سئو سایتتان کاربرد کنید.

برای تنظیمات عنوان دو نکته را مد نظر داشته باشید:

•    موتورهای جستجو به کلماتی که در ابتدای عنوان قرار می گیرند وزن اکثریت می دهند ، طوری که اگر کلمات کلیدی خود را در تقرب آغاز عنوان صفحه کاربرد کنید به شایستن زیاد رتبه بهتری کسب می کنید

•    افراد هنگام روبرو شدن با صفحه نتایج جستجوی گوگل برای نخستین بار شروع به اسکن نتایج می کنند و اگر واژه ها کلیدی شما در ابتدای عنوان ظاهر شود نتیجه بهتری دارد و بیشتر احتمال دارد که روی لینک شما کلیک شود.



۵ . ۲ . ۱ . چطور عنوان ها را با به کارگیری افزونه یاست سئو چک کنیم

دو دسته در این افزونه هستی دارد که می توانید عنوان ها را کنترل کنید. نخست از کل بعد از نصب و پرکار سازی این افزونه شما می توانید در پنل وردپرس به سرنوشت سئو بروید و این تنظیمات را سپریدن دهید. از قسمت  سئو وارد تقسیم عنوان ها و متاها بروید در انجا سرنوشت گوناگون برای تنظیمات صفحه را تماشا می کنید.

در قسمت پست ها الگوی عنوان را به صورت قبل فرض با عبارت پایین را می بینید


سئو عنوان در گوگل


که در تقدیر الگو می توانید آن را تغییر دهید. توصیه ما این است که تنها دو سرنوشت نخست ان را باقی بگذارید و بقیه را منزه کنید (%%title%% %%page%%)

(%%%%sep علامت جداکننده است که در فیش اول آن را تماشا می کنید و می توانید آن را تغییر دهید.


تنظیمات آدرس و سئو سایت وردپرس



۵ . ۲ . ۲ . آموزش شخصی سازی عنوان ها برای سئو کردن سایت

روشی که در بالا اشاره کردیم حالت پیش فرض است برای تعرفه بهینه سازی سایت عنوان های هر صفحه و یا نوشته سایت بصورت سفارشی و یا دلخواه نیز می توانیم عمل کنیم. بس است به تقدیر انتهای هر نوشته یا صفحه مراجعه کنید و خلاصه آنالیز سئو نوشتار یا صفحه مورد نظرتان را با افزونه سئو yoast seo بررسی کنید.


آنالیز سئو و رسیدگی بهینه سازی


اگر ویرایش اسنیپت را بزنید وارد تقدیر تنظیمات سئوی عنوان سایت می شوید. در حالت پیش فرض شما همان چیزی را می بینید که در الگوها تنظیم شده بود که میتوانید ان را نادیده بگیرید و به مد نظر عنوان را دوباره بازنویسی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.