قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

ماشین های خارجی

با ورود به قرن 21 و بوجود آمدن تحول تکنولوژیکی در مقوله ساخت خودروهای شهری صاحبان اتومبیل با خرید مدل های بروز که از نظر آنان این خودروها دارای جدیدترین فناوری برای راحتی، ایمنی و کاربردهای گوناگون هستند، خودروهای ساخت قرن بیستم را وسایل نقلیه ای خارج از ردیف و بدون امکانات رفاهی و ایمنی و دارای تکنولوژی تاریخ ماضی می شمارند.

ولی مطالعه ای عمیق تر و موشکفانه تر در ارتباط با خودرو های نیمه خودران ساخت دهه های 70 و 80 و حتی دهه 60 میلادی این جستار را مشخص می کند که فناوری های بکار رفته در خودروهای معاصر مخصوصاً خودرو هایی که ما امروز در کشورمان هر روز شاهد گذر آنها از جلوی چشمانمان در خیابانها هستیم، فقط روکشی نو از فن آوری کار گرفته شده در 30 یا 40 سال ماضی می باشد.

با آغاز طرح جمع آوری خودروهای فرسوده از چند سال پیش در کشورمان به تدریج تماشا خودرو های غول تندیس آمریکایی که بیشتر نیز 8 سیلندر می باشند ( و به اشتباه بیشتر آنها به پر مصرف بودن شهرت مکشوف اند) در خیابانها دشوار و مشکل تر شد.

و ولی “کادیلاک سویل”

تو اطاق سویل چه خبره؟  اخبار خودروهای خود ران در وب سایت ایرانی رنت با سوار شدن به این اتومبیل احساس خاصی شبیه سوار شدن به یک هواپیما به انسان دست می دهد. راحتی این مدل را در بی گمان کمال باید دانست موتور پر نیرو 8 سیلندر با جعبه دنده توربوهایدراماتیک و پروانه هیدرولیک آنرا در صنایع اتومبیل سازی دانشمند کم مانند و راحت ترین مدل جنرال موتورز قرار دیتا است .



سویل یک اتومبیل کاملاً لوکس (به خصوص در زمان خود) می باشد که اول از همه مبلمان شیک و بسیا آسان آن، جای پای عالی در جلو و عقب، فضای باز داخل، کیفیت ساخت قطعات و طراحی لوکس آن به چشم می آید.

هر دو صندلی جلو برقی هستند صندلی سمت شگرد در 2 حالت و صندلی راننده در 6 حالت بصورت برقی قابل تنظیم هستند

بدین ترتیب سرنشینان جلو مخصوصاً راننده با داشتن دستور هیدرولیک زیاد سخیف و چیرگی کامل بر روی صندلی خود و پرماسیدن راحتی بر روی آن می تواند از رانندگی لذت ببرد.



کادیلاک سویل مجهز به سیستم تهویه Climate Control می باشد. با این سیستم راننده می تواند به وسیله تنظیم آن بر روی درجه گرما مد نظر (برای مثال 20 درجه سانتی گراد) هوای درون اطاق را به طور مقاوم بر روی یک دما نگه دارد. این سیستم در اثناء بالا رفتن درجه حرارت اطاق از میزان مورد نظر کولر خودرو را به طور خودکار صریح کرده و در صورت پایین آمدن درجه گرما بخاری را روشن می کند و بعد از تنظیم شدن دما بر روی نقطه مورد نظر هر دو آنها خاموش خواهند شد. دریچه های ورود هوا نیز به وسیله یک پروگرمر ویژه که از نیروی مکش موتور هوده می جوید باز و بسته می شوند.

با باز کردن افتابگیر سمت شاگرد آینه ای وسط آن دیده می شود که در دو طرف آن چراغ های عمودی وجود دارد به اضافه یک ولوم برای اضافه یا ناچیز کردن نور چراغ ها . بر روی دو ستون عقب این اتومبیل در تو اتاق چراغ مطالعه انفرادی برای سرنشیان عقب تعبیه شده است که قابلیت چرخش دارند.

این است که تنها کشوری که دستور مونتاژ مدلی ازکادیلاک را داشت ایران  بود.


 طراحی بیگانه این اتومبیل ساده و در عین حال القا کننده حس لوکس در بیننده است.چراغهای جلو متشکل از چهار چراغ مستطیلی می باشد که  راهنماهایی که نقش چراغ حقیر را هم ایفا میکنند و به همراه چراغ پارک روی گلگیر روشن می شوند در زیر آن قرار گرفته اند.جلو پنجره سویل در مدلهای موجود در ایران متفاوت از مدلهای موجود در آمریکا است.در مدلهای مونتاژ شده در ایران طرح جلو پنجره به صورت خطهای موازی عمودی بوده در حالی که در مدلهای آمریکایی حائز طراحی مربعی است که البته در مدلهای آمریکایی جلو پنجره های مدلهای مونتاژی در ایران هم دیده می شود.



کادیلاک سویل



در نمای بغل ستون C یا همان ستون عقب اتومبیل با زاویه شکسته و سریع خویش و مارک کادیلاکی که بر روی آن پیمان گرفته جلب پروا می کند و به لوکس تر شدن خودرو به همراه سقف وینیلی که متناسب با رنگ خودرو و کمی ویس تر از آن است ، کمک می کند.




ضربه گیرهای استیل باریک روی گلگیر و درها به همراه سرنوشت کادیلاک اسکالید استیل پایین درها به زیبایی نمای جانبی افزوده است و همچنین در قسمت زیر گلگیر نوشته های Seville و در ضمن Fuel Injection که حاکی از سیستم سوخت انژکتوری این خودرو هست دیده می شود.


آینه های جانبی با طرح زیبا و مربعی خود آراسته به نوشته کادیلاک هستند



 دو گونه قالپاق در این خودرو بهره‌گیری شده است که یگانه حائز طرح پره ای و کلاسیک تر از گونه نسبتا ساده تر دیگر است که به همراه لاستیکهای بعید سفید نمای جانبی را تکمیل می کنند.


در نمای عقب نیز چراغهای مربعی شکل که در دو راز گلگیر پیمان گرفته اند و آرم کادیلاک بر روی آنها خویش نمایی می کند ، ادامه ی مطلب در وب سایت ایرانی رنت نمایی ساده و زیبا به پشت اتومبیل دیتا اند.

خودرو کادیلاک

یکی از علل محبوبیت این سدان بهره گیری از یک پیشرانه پیشرانه سویل ۵/۷ لیتری ۸ سیلندر خورجینی با فرآوری نیرو ۱۸۵ اسب بخار در ۴۴۰۰ بعید در دقیقه و گشتاوری برابر ۲۷۰ پوند فوت بوده و شتاب اولیه آن نزدیک ۱۰ ثانیه است.


استفاده از صندلی های برقی در جلو که صندلی راننده در ۶ حالت و شاگرد در ۲ حالت قابل تنظیم و سهم گیری از مواد با کیفیت و چرم در کابین موجب شد الی این اتومبیل در بخش سدان های لوکس سررسید خویش پیمان گیرد.


کادیلاک سویل با تجهیز شدن به سیستم تهویه Climate Control راننده را قادر می سازد الی به وسیله تنظیم آن بر روی درجه گرما مد نظر هوای درون اطاق را به طور تغییر ناپذیر بر روی یک دما نگه داشته که این سیستم به چهره خودکار در هنگام بالا رفتن درجه حرارت از کولر خودرو سهم گرفته لغایت دما را تفریق دهد و کادیلاک در صورت ذیل آمدن درجه گرما بخاری فعال شده و پس از تنظیم شدن دما بر روی نقطه مورد نظر هر دو آنها خاموش خواهند شد.


یک آیینه به به اتفاق دو چراغ عمودی در کناره افتابگیر سمت شاگرد تعبیه شده که میتوان روشنایی آن را هم ناچیز یا بسیار کرد وانگهی بر روی دو ستون عقب در کابین این اتومبیل چراغ مطالعه تنهایی برای سرنشیان عقب در عقیده گرفته شده که قابلیت چرخش دارند.


به قصد نمایان شدن محیط‌ قفل بر روی درب اتومبیل هنگام تماس ایرانی رنت  دست با دستگیره چراغ کوچکی در بالای جای قفل روشن خواهد شد که التبه این فرمایش همراه با صریح شدن چراغ های تو کابین اتومبیل به اتفاق بوده و بعد از گذشت ۱۵ ثانیه خاموش می شود.


برخورداری از شیشه های منعکس کننده روشنایی خورشید (soft ray) در کل شیشه های کادیلاک سویل از دیگر ویژگی های ویژه این اتومبیل است.




کادیلاک از سیستم سوخت رسانی انژکتور برقی سهم برده و به همین دلیل در هنگام آغاز کار موتور اول باید سوخت به انژکتور دریافتی و بعد استارت زده شود. ولی اگر پیش از رسیدن سوخت به انژکتور استارت زده شود چراغ هشداری از قسمت بالای پشت آمپر راننده را از استارت زود اثناء آگاه می سازد.


کروز مهار ،سیستم autronic eye ، سانروف برقی ،درب صندوق عقب برقی ،کمربند های ایمنی اتوماتیک قابل برگشت به تو قاب، دستور هیدرولیک ( با توانایی تغییر نسبت چرخش در سرعت های متنوع ) و قابلیت جمع شدن در تصادفات، انتن برقی رادیو و ساعت دیجیتال کوارتز درخشان مجموعه ایست از امکانات این سدان آمریکایی است.


استفاده از ترمز دیسکی ۱۲ اینچی برای هر چهار چرخ به به اتفاق پره خنک کن در میانی دو دیسک و دو پیستون مجزا برای چرخ های جلو و عقب از دسته ساز و برگ سیستم ترمز این اتومبیل است همچنین ترمزها مجهز به آگاهانیدن کننده صوتی هستند که در چهره تمام شدن لنت سوت آگاهانیدن می کشند.


طراحی بدنه کادیلاک سویل بر روی پلت فرم سری X شرکت GM سوار بوده که این پلت فرم را می طاقت بر روی شورولت نوا مشاهده کرد که البته بدنه و شاسی این اتومبیل در اثناء طراحی به طور وسیعی مهندسی دوباره شده لغایت با مدل های پیشین خویش تفاوت شایانی داشته باشد.

جلو پنجره از جنس کروم در ساحل چراغ های جلو چهار تایی مستطیل با چراغ های پارک و راهنما در زیر آنها نمای جلویی کادیلاک سویل و چراغ های عقب باظاهر مربع شکل و حقیر در انتهای هر زاویه شکل عقب اتومبیل را ساختن می دهند.