قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

کیفیت را فدای قیمت نکنید!

باتری‌ها می‌توانند منفجر شوند و یکی از عواملی که می‌تواند از این سوژه بازدارندگی نماید، برگزیدن یک پاور بانک از یک برند معتبر است. علاوه‌براین، پاور بانکی را خریداری نمایید که در مساوی پیوستگی کوتاه و افزایش دما، سیستم حفاظتی داشته باشد.

 الان به سراغ معرفی بهترین پاوربانک‌های بازار بر اساس افزایش ظرفیت و قیمت می‌رویم:
 

 Xiaomi Mi 5000mAh
پاوربانک شیائومی می 5000

قیمت: حدود 60 هزار تومان (خرید از  جانبی)



این پاور بانک از یک باتری لیتیوم پلیمری بهره‌گیری می‌کند. بدنه آن از جنس آلومینیوم بوده و ضخامتش  9.9 میلی‌متر است. با پروا به ظرفیت باتری مورد بهره‌گیری در آن، می‌توانید آیفون 6 خود را با پیوندیدن به تک پورت این پاور بانک لغایت 1.8 بار و گوشی ردمی نوت 4 را لغایت 1 بار به طور کامل شارژ نمایید. این پاوربانک دارای 9 لایه‌ی محافظتی می‌باشد که از جمله آن می‌توان به پایداری در مساوی افزایش بیش از اندازه دما و پیوست اختصار اشاره کرد. هم‌چنین، قابلیتی برای آن در نظر گرفته شده است که می‌تواند پیوستگی و عدم پیوستگی صحیح گوشی‌هوشمند شما را به این پاور بانک تشخیص دهد.

در نهایت، می‌توان گفت که جریان ورودی و خروجی در این پاور بانک به ترتیب 2000 میلی‌آمپر و 2100 میلی‌آمپر بوده و برای شارژ کامل آن با استفاده از یک کابل استاندارد، نزدیک 2.5 ساعت موعد لازم است. دقت کنید که نمونه‌های غیراصل از پاوربانک تبلیغاتی   شیائومی در بازار فراوان است و در هنگام خرید باید به این سوژه پروا کنید. لازم به ذکر است که تمام پاوربانک‌های شیائومی حائز یک برچسب روی خود هستند که با وارد کردن کد آن در وبسایت شیائومی می‌توانید از اصل بودن آن مطمئن شوید.

 

Xiaomi Mi v2 10000mAh
پاوربانک شیائومی می 10000 نسخه 2

قیمت: نزدیک 95 هزار تومان (خرید از جانبی)



این پاوربانک ساخت شیائومی حائز ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت بوده و فقط 14 میلی‌متر ضخامت دارد. باتری آن از نوع لیتیوم‌پلیمری است که می‌توانید با آن iPhone 6 را لغایت 3.7 بار شارژ کنید. جنس آن آلومینیومی بوده و  در مساوی  خط‌و‌خش و رنگ‌پریدگی ثابت است. این پاوربانک با ضخامت 14 میلی‌متری و وزن 228 گرم زیاد سبک و خوش‌دست است. این پاوربانک قابلیت شارژ ورودی و خروجی تند را دارد و در مدت نزدیک 4 ساعت کاملاً شارژ می‌شود. این پاوربانک دارای سیستم تشخیص هوشمند ولتاژ خروجی (FitCharge) و سیستم حفاظت 9 لایه‌ی شیائومی از جمله محافظت در برابر افزایش دما، ولتاژ شدید، پیوست کوتاه و غیره است.

 

Energizer UE10015CQ 10000mAh
پاوربانک انرجایزر 10000 میلی آمپر ساعت

قیمت: نزدیک 135هزار تومان (خرید از جانبی)



پاوربانک مذکور ساخت کمپانی انرجایزر حائز گنجایش 10000 میلی‌آمپرساعت بوده و باتری آن از گونه لیتیوم‌پلیمری است. این پاوربانک حائز دو خروجی جهت شارژ مقارن دو دستگاه است. گرد از این خروجی دارای تکنولوژی Qualcomm Quick Charge 3 است که می‌تواند گوشی یا تبلت‌های پشتیبانی کننده از این فناوری را با سرعت زیاد بالایی شارژ کند. همچنین این پاوربانک حائز دو ورودی microUSB و USB-TypeC جهت راحتی بیشتر است. در چهره به کارگیری شارژر قدرتمند با استفاده از ورودی USB-C این پاوربانک با سرعت زیاد بیشتری شارژ خواهد شد. این پاوربانک در مساوی ضربه و خفقان تست شده‌است و حائز فناوری PowerSafe جهت محافظت در برابر اتصال کوتاه و شارژ بیش از کران گوشی شما است. وزن این پاوربانک 225 گرم بوده و به اتفاق آن کابل میکرو USB و USB-C نیز عرضه می‌گردد. ابعاد آن نیز 13.5x7x1.3 سانتی‌متر است.

 

Romoss Sense 15 15000mAh
پاوربانک روموس سنس 15

قیمت: حدود 135 هزار تومان (خرید از جانبی)



اگر به دنبال پاوربانکی با ظرفیت بالا و در حین حال سخیف هستید Romoss sence 15 برگزیدن مناسبی است. این پاوربانک با ظرفیت اسمی 15,000mAh از جنس پلاستیک مشکل و حائز 302 گرم وزن بوده و ابعاد آن 21.5 × 65 × 139 میلی‌متر است. در این پاوربانک دو درگاه خروجی تعبیه شده که گرد حائز شدت جریان 1 آمپر و دیگری حائز شدت جریان 2.1 آمپر است. جریان ورودی به این پاوربانک نیز 2.1 آمپر است که مایه می‌شود با سرعت کمابیش بیشتری شارژ شود. این پاوربانک وانگهی در مساوی شارژ بیش از حد گوشی و دستگاه شما نیز محافظت شده است. باتری پاوربانک از نوع لیتیوم پلیمری بوده و نشانگر LED موجود در آن چگونگی شارژ را نشانه می‌دهد.

 

Energizer UE15002CQ 15000mAh
پاوربانک انرجایزر 15000 میلی آمپر  ساعت

قیمت: نزدیک 165هزار تومان (خرید از جانبی)



این پاوربانک ساخت شرکت انرجایزر حائز باتری از گونه لیتیوم پلیمری با گنجایش اسمی 15,000mAh است و 340 گرم وزن دارد. ابعاد آن نیز 18 × 70 × 135 میلی‌متر  است. این پاوربانک حائز دو خروجی است که یکی از آن‌ها دارای فناوری Quick charge 3 شرکت کوالکام است که گوشی‌های پشتیبانی شونده را با سرعت زیاد فوقانی شارژ می‌کند. در ضمن این پاوربانک حائز دو سوکت ورودی microUSB و USB-C است و در صورت استفاده از ورودی دوم و شارژر نیرومند با سرعت بسیار فوقانی می‌توانید پاوربانک را کاملاً شارژ نمایید. از دیگر ویژگی‌های این پاوربانک می‌توان به نشانگر LED و تکنولوژی MultiProtect جهت شارژ هوشمند دستگاه شما اشاره کرد. وانگهی مدارهایی که در ساخت پاوربانک  UE15002CQ بهره‌گیری شده‌اند، کاملاً ایمن‌شده هستند و در هنگام شارژ اتفاقاتی مانند شارژ بیش‌ازحد، پیوست اختصار یا افزایش یکباره ولتاژ و جریان نخواهد افتاد.

RAVPower RP-PB19 16750mAh 
پاوربانک راوپاور 16750 میلی آمپر ساعت

قیمت: حدود 130 هزار تومان (خرید از جانبی)



پاوربانک RP-PB19 ساخت شرکت راوپاور با گنجایش 16,750mAh حائز 310 گرم وزن و ابعاد 21.84 × 81.28 × 127 میلی‌متر است. این پاوربانک حائز دو پورت خروجی با شدت جریان 2.1 و 2.4 آمپر مجهز به فناوری iSmart 2.0 جهت تشخیص دستگاه‌های وصل شده و مهار هوشمند خروجی جریان است. با استفاده از این پاوربانک می‌توانید برای مثال گوشی گلکسی اس8 را بیش از 4 بار شارژ کنید. خویش این پاوربانک نیز با سرعت فوقانی شارژ شده و در چهره به کارگیری شارژر مناسب در مدت نزدیک 8 ساعت کاملاً شارژ خواهد شد. مدار‌های این پاوربانک نیز در برابر پیوست اختصار و افزایش بیش از مرز جریان محافظت شده‌اند. در ضمن این پاوربانک دارای یک چراغ توان جهت کاربرد در مواقع گوناگون همچون قطعی برق خانه است.

اپل درصدد عرضه نسل جدید مک بوک ایر و مک مینی است

بلومبرگ روز گذشته گزارش داد که اپل تا انتهای امسال، کامپیوتر دسکتاپ مک مینی خود را احیا و نسخه‌ای بازطراحی‌شده از لپ‌تاپ مک‌بوک ایر را نیز عرضه خواهد کرد. برخلاف کاهش فروش آیپد در چند سال اخیر، فروش کامپیوترهای اپل به‌ طرزی باورنکردنی در طول سال‌های گذشته تغییر چندانی نداشته است. در واقع از سال ۲۰۱۶ تاکنون کسب‌وکار کامپیوتر اپل پس از آیفون، به‌صورت پیوسته عنوان دومین واحد سخت‌افزاری برتر این شرکت را همچنان حفظ کرده و درآمد آن در چهار فصل مالی گذشته به‌تنهایی بیش از ۲۵ میلیارد دلار بوده است.

Apple

مک مینی، از جمله محصولات محبوب اپل بین مصرف‌کنندگان است که در دوران پیش از تلویزیون‌های هوشمند به آن‌ها کمک می‌کرد تا تلویزیون‌های خود را به دستگاه‌های استریم تبدیل کنند. اما طراحی Mac Mini در طول تقریبا هشت سال گذشته بدون تغییر باقی مانده است. قیمت این دستگاه که در واقع ارزان‌ترین کامپیوتر دسکتاپ Apple به‌شمار می‌رود، تقریبا از ۵۰۰ دلار آغاز می‌شود. البته از آنجایی که مک مینی به‌همراه مانیتور، صفحه‌کلید یا ماوس عرضه نمی‌شود، این قیمت تا حدودی منطقی به‌نظر می‌رسد. به گزارش بلومبرگ، مدل جدید مک مینی برای کاربران حرفه‌ای‌تر بازاریابی خواهد شد؛ بدین معنی که اپل با این دستگاه درصدد هدف‌گیری همان کاربران دستگاه‌های مک پرو، مک‌بوک پرو و آی‌مک پرو است؛ در نتیجه مک مینی جدید احتمالا از قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود که این مسئله می‌تواند موجب افزایش قیمت آن نیز شود.

علاوه بر این، اپل قصد دارد تا سرانجام نسل جدید Macbook Air را نیز معرفی کند؛ دستگاهی که سرعت و عملکرد آن در طول ۱۰ سال گذشته با عرضه‌ی نسل‌های جدید افزایش یافته؛ اما هیچ تغییرات اساسی و قابل توجهی در طراحی آن اعمال نشده است. به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی جدید این لپتاپ مجهز به نمایشگری عریض‌تر با وضوح تصویر رتینا و حاشیه‌های نازک‌تر خواهد بود و طراحی آن در مجموع به دیگر لپ‌تاپ‌های اپل نزدیک‌تر خواهد شد. مک‌بوک ایر با قیمت پایه‌ی ۱۰۰۰ دلاری خود، همیشه ارزان‌ترین لپ‌تاپ اپل در طول سال‌های گذشته محسوب می‌شده است. با این حال، مدل قدرتمندتر مک‌بوک که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، با قیمت تنها ۳۰۰ دلار بیشتر، احتمالا فروش ایر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اپل تاکنون به گزارش بلومبرگ واکنشی نشان نداده است

با وجود آنکه گزارش فوق بر عرضه‌ی نسل جدید دو دستگاه فراموش‌شده‌ی اپل تاکید کرده است؛ اما تا این لحظه هیچ خبری از عرضه‌ی نسخه‌ای تازه از لپ‌تاپ قدیمی و شگفت‌انگیز آی‌بوک منتشر نشده است. کوپرتینونشین‌ها مثل همیشه در رویداد سالانه‌ی ماه سپتامبر از دستگاه‌های تازه‌ی خود، یعنی نسل جدید آیفون‌ها رونمایی خواهند کرد. با این حال، اپل دعوتنامه‌ی این مراسم را هنوز ارسال نکرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که رویداد امسال این شرکت احتمالا در ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) برگزار خواهد شد.

حراج کامپیوتر خانگی Apple-1 با قیمت ۳۰۰ هزار دلار

طبق خبرها قرار است به‌زودی طی یک حراجی بزرگ، نخستین محصول انقلابی اپل یعنی کامپیوتر رومیزی Apple-1 با قیمت ۳۰۰ هزار دلار به فروش برسد. همان‌طور که می‌دانید خالق اپل استیو جابزبه کمک دوست و همکار قدیمی خود یعنی استیو وزنیاک توانست در اواسط دهه ۷۰ میلادی به انقلابی در صنعت کامپیوترهای رومیزی دست یابد.

نخستین تلاش جابز و وزنیاک منجر به تولید ۵۰ دستگاه کامپیوتر رومیزی Apple-1 در گاراژ خانه‌ی استیو جابز شد که در نهایت Byte Shop این محصول را برای اولین بار با قیمت ۶۶.۶ دلار در ایالت کالیفرنیا آمریکا به فروش رساند. گفتنی است جابز و وزنیاک پس از دستیابی به این موفقیت، آمار تولید اپل وان را تا ۲۰۰ دستگاه افزایش دادند.

باتوجه به کارکرد و قدرت سخت‌افزاری بسیار پایین اپل وان در زمان کنونی، قیمت ۳۰۰ هزار دلاری آن کمی دور از منطق به‌نظر می‌رسد؛ زیرا با پرداخت چنین مبلغی می‌توان اتومبیل فوق‌العاده جذابی چون مدل ۲۰۱۹ استون مارتین DBS سوپرلگرا را خریداری کرد. با این حال این تنها نسخه‌ی سالم از اپل وان است که سال‌ها پیش از فروشگاه Byte Shop خریداری شده و به‌طور حتم برای دوستداران اپل یک محصول خاطره انگیز و نوستالژیک محسوب می‌شود.

اپل وان

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که کامپیوتر خانگی Apple-1 شامل یک صفحه‌کلید به همراه مادربورد و دفترچه راهنما برای استفاده از آن است. همان‌طور که اشاره کردیم تنها نمونه سالم از کامپیوتر رومیزی اپل وان قرار است به‌زودی با قیمت پایه ۳۰۰ هزار دلار در حراجی معروف RR Auction در شهر بوستون به‌فروش برسد.

ایسر از کامپیوتر‌های گیمینگ جدید سری Predator با کارت گرافیت RTX 2080 انویدیا رونمایی کرد

ایسر در نمایشگاه IFA 2018 توجه ویژه‌ای به محصولات گیمینگ داشته است. یکی از جذاب‌ترین محصولات غرفه‌ی این شرکت، کامپیوتر‌های مخصوص بازی Predator Orion است که بالاترین سطح از سخت‌افزار دنیای فناوری و کامپیوتر‌های شخصی را با خود به همراه دارد. توانمند‌ترین پردازنده‌های اینتل و AMD در کنار کارت‌های گرافیک جدید قدرتمند انویدیا، وظیفه‌ی پردازش اطلاعات در این کامپیوتر‌ها را بر عهده دارند. در ادامه مشخصات فنی هر یک از مدل‌های Predator Orion ایسر را می توانید مشاهده کنید.

ایسر Predator Orion 9000

ایسر پردیتور اریون / Acer Predator Orion

Predator Orion 9000 گران‌ترین و توانمند‌ترین محصول مخصوص بازی ایسر است که تمام نیاز‌های گیمر‌ها را به خوبی تامین می‌کند. این دستگاه در گران‌ترین نسخه‌ی خود، به نسخه‌ی اکستریم پردازنده‌ی Core i9-7980XE اینتل مجهز بوده که از ۱۸ هسته‌ و ۳۶ ترد پردازشی برخوردار است. حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی رم در چهار کانال در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی فوق‌سریع آپتین اینتل از دیگر مشخصات فنی کامپیوتر مخصوص بازی ایسر است. اما جذاب‌ترین نکته در خصوص این دستگاه، مربوط به پردازنده‌ی گرافیکی آن است؛ جایی که با چینش دوگانه کارت گرافیک RTX 2080 یا RTX 2080 Ti، آرزوی هر گیمری خواهد بود. انویدیا در کارت‌های گرافیک جدید خود از فناوری چینش دوگانه‌ی جدیدی با نام NVLink بهره برده است. به لطف استفاده از کارت‌های گرافیک جدید و توانمند انویدیا، امکان انجام بازی‌ها با رزولوشن 8K در دسترس است!

البته اگر استفاده از کارت‌های گرافیک نسل جدید انویدیا را به هر دلیلی توجیه‌ پذیر نمی‌دانید،‌ می‌توانید Predator Orion 9000 را با کارت‌های گرافیک پاسکال انویدیا اعم از GTX 1070، GTX 1080 و GTX 1080 Ti نیز سفارش دهید. 

با وجود پردازنده‌های فوق‌العاده توانمند، عملیات خنک‌سازی این کامپیوتر امری چندان آسان نخواهد بود. اینجا است که ایسر به لطف سیستم خنک‌سازی IceTunnel 2.0 خود با ترکیب خنک‌سازی مایع و سیستم تهویه‌ی پیشرفته‌ی هوای داخل کیس، حرارت موجود را دفع خواهد کرد. نورپردازی RGB نیز برای افزایش جذابیت ظاهری این کامپیوتر مخصوص بازی، در دسترس است.

ایسر Predator Orion 5000

ایسر پردیتور اریون / Acer Predator Orion

نسخه‌ی میان‌رده‌ی کامپیوتر مخصوص بازی ایسر، Predator Orion 5000 نام دارد که می‌توان آن را با یکی از پردازنده‌های Core i7-8700K اینتل یا AMD رایزن 2700X سفارش داد. این کامپیوتر از حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم در دو کانال در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی آپتین اینتل بهره می‌برد. امکان سفارش چینش دوگانه‌ی کارت گرافیک انویدیا RTX 2080 یا نمونه‌های نسل پیش GTX 1060، GTX 1070، GTX 1080 یا GTX 1080 Ti نیز در دسترس است. برخلاف برادر گران‌تر خود، Orion 5000 تنها با یک حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD از نوع M.2 قابل سفارش است. فناوری‌های IceTunnel 2.0 و نورپردازی RGB نیز در این کامپیوتر به کار گرفته شده‌اند.

ایسر Predator Orion 3000

ایسر پردیتور اریون / Acer Predator Orion

Orion 3000 نسخه‌ی ابتدایی کامپیوتر‌های مخصوص بازی جدید سری Predator ایسر است. البته این موضوع به معنای توانایی پردازشی اندک این کامپیوتر نیست. تنها گزینه‌ی قابل سفارش به عنوان پردازنده‌ی اصلی، اینتل Core i7-8700K است که در کنار حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی آپتین اینتل به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. 

ایسر Orion 3000 فاقد چینش دوگانه ی کارت گرافیک خواهد بود و کاربران امکان سفارش آن با نمونه‌های مختلف انویدیا از GTX 1050 تا GTX 1080 را خواهند داشت. البته طبق گزارش برخی نشریات، امکان سفارش این کامپیوتر با کارت گرافیک RTX 2070 نیز در دسترس خواهد بود. 

ارزان‌تری عضو خانواده‌ی Predator از کیس با بدنه‌ی شفاف بهره نمی‌برد و به همین دلیل تنها فن‌های بخش جلویی آن از نورپردازی RGB بهره می‌برند.


سرفیس استودیو 2 معرفی شد: توان گرافیکی بیشتر و تفاوت ظاهری اندک

پس از گذشت مدتی نسبتاً طولانی از معرفی نسل اول رایانه‌ی مجتمع سرفیس استودیو، بالأخرهمایکروسافت از نسل دوم این رایانه‌ی دوست‌داشتنی رونمایی کرد. 

همانطور که پیش‌تر نیز انتظار می‌رفت، در سرفیس استودیو ۲ شاهد تغییرات ظاهری چندانی نیستیم و مایکروسافت در این نسخه تمرکز خود را بر سخت‌افزار و توانِ این دستگاه گذاشته است.

مایکروسافت در معرفی سرفیس استودیو ابتدا از صفحه‌نمایش این دستگاه شروع کرد. نمایشگر LCD این رایانه‌ از استاندارد رنگی DCI-P3 بهره می‌برد که ۱۳.۵ میلیون پیکسل را در دلِ خود جای داده است.؛ در این استاندارد، رنگ‌های بیشتری قابل‌نمایش هستند و دقت رنگ‌ها در تصاویر بیشتر از نمونه‌های دیگر است. این شرکت برای طراحی این صفحه‌نمایش از فناوری جدیدی با نام ترانزیستور اکسیدی استفاده کرده تا مفهوم کیفیت و دوام را به مرحله‌ی جدیدی برساند. طبق گفته‌ی اهالی مایکروسافت، نمایشگر نسل جدید سرفیس استودیو نسبت به نسل پیشین، ۳۸ درصد روشنایی بیشتری را دارد؛ همچنین تضاد رنگ ۲۲ درصد بهبود یافته است.

سرفیس استودیو ۲

ردموندی‌ها در طول رویداد خود اعلام کردند که به‌واسطه‌ی به‌کارگیری فناوری‌های جدید در این صفحه‌نمایش، مهندسان این شرکت توانسته‌اند راحت‌تر از گذشته از کریستال مایع در کنار پلاریزه‌کننده‌ها استفاده کنند. تمام موارد فوق در کنار افزایش ۵۰۰ نیتی روشنایی صفحه‌‌نمایش و پشتیبانی از فناوری HDR باعث می‌شود تا سرفیس استودیو ۲ از نظر نمایش تصاویر، پیشرفت قابل‌توجهی را نسبت به نسل گذشته تجربه کند.

در بخش سخت‌افزار، مایکروسافت روی توان گرافیکی سرفیس استودیو ۲ مانور زیادی داد. طبق گفته‌ی اهالی ردموند، آن‌ها از نسل آتی پردازنده‌های گرافیکی انویدیا که از معماری پاسکال بهره می‌برند، استفاده خواهند کرد؛ اگرچه هنوز در این باره اطلاعات کاملی در دست نیست؛ اما طبق گفته‌ی این شرکت، کارت گرافیک جدید با این‌که از سری RTX نخواهد بود؛ ولی ۵۰ درصد کارایی بیشتری را نسبت به سرفیس استودیو ۱ ارائه می‌کند. افزون بر بخش گرافیک، پردازنده‌ی نسل هفتمی Core i7 و ۲ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD از دیگر موارد مهمی به شمار می‌روند که مایکروسافت در معرفی سرفیس استودیو ۲ به آن‌ها اشاره کرد.

سرفیس استودیو ۲

این رایانه از ۲۴ مهر (۱۶ اکتبر) در دسترس قرار خواهد گرفت و علاقه‌مندان به آن می‌توانند از هم‌اکنون اقدام به پیش‌سفارشِ آن کنند.