قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

فلش مموری Silicon Power مدل تاچ T03 ظرفیت 32 گیگابایت

فلش مموری‌ها جزو ابزارهای جانبی کامپیوتری پرکاربردی هستند که استفاده‌های گوناگونی دارند و در طرح‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی هم تولید شده‌اند. یکی از سازندگان معتبر فلش مموری‌ها شرکت سیلیکون پاور است و یکی از محصولات آن هم Touch T03 نام دارد. این فلش در ظرفیت‌های مختلفی تولید شده و این مدل از نوع 32 گیگابایتی است. اتصال این فلش مموری از نوع USB 2.0 است و به دلیل ضخامت کمتر از 5 میلی‌متری، برای استفاده در انواع دستگاه‌ها مانند لپ‌تاپ، پخش خودرو، گیرنده‌های تلویزیونی و مواردی از این دست کاملا مناسب است. همچنین می‌توان این فلش مموری را به راحتی در جیب لباس یا کیف گذاشت یا به دسته کلید آویزان کرد. بدنه این فلش از استیل ضدزنگ ساخته شده که علاوه بر ظاهر شیک و جذاب، از آن در برابر فشار و ضربه به‌خوبی محافظت می‌کند. این فلش هیچ درپوشی ندارد و بدون نگرانی از بابت گم شدن درپوش می‌توان از آن استفاده کرد. البته نداشتن درپوش از طرفی راه را برای ورود گرد و خاک و کثیف شدن قسمت‌های داخلی فلش مموری باز می‌گذارد. این محصول با انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز، مکینتاش و لینوکس هم سازگاری دارد.


منبع:

https://elobel.com/flashmemory/leather-flash-drive/

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 ظرفیت 64 گیگابایت

فلش‌مموری « Ultra Dual Drive M3.0» توسط شرکت «سن دیسک» طراحی و روانه بازار شده است. این فلش‌مموری می‌تواند تا ظرفیت 64 گیگابایت میزبان اطلاعات شما باشد. جنس بدنه‌ی Ultra Dual Drive M3.0 از پلاستیک با کیفیت بوده که می‌تواند در برابر بسیاری از صدمات روزمره مقاومت خوبی از خود نشان دهد. فلش‌مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 دارای دو درگاه USB3.0 و microUSB است. درگاه USB3.0 این محصول می‌تواند اطلاعات را با سرعت بالا توسط رایانه انتقال دهد. درگاه microUSB این فلش‌مموری هم می‌تواند بدون نیاز به هیچگونه مبدلی به تلفن‌همراه یا تبلت شما متصل شود و به انتقال و ذخیره‌سازی اطلاعات بپردازد. باید به این نکته توجه کرد که برای اتصال Ultra Dual Drive M3.0 به تلفن‌همراه یا تبلت، حتما دستگاه شما باید از OTG پشتیبانی کند. سرعتی که شرکت سن دیسک برای انتقال توسط این محصول ارایه کرده تا 150 مگابایت بر ثانیه است که معمولا سرعت واقعی که توسط کاربر تجربه خواهد شد مقدار کم‌تری از این خواهد بود. فلش‌مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 به خوبی با سیستم‌عامل‌های رایج از جمله با نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز سازگار است.

منبع:

هدایای تبلیغاتی مدیریتی

هدایای تبلیغاتی مدیریتی یک کانال ارتباط فوق موثر در کانال‌های ارتباطی و فروش محسوب می‌شوند.


 این فرصتی است که هم نباید نادیده انگاشته شود و هم نکات متفاوتی را در خصوص آن مد نظر داشته باشید.


کیفیت هدایای مدیریتی ، هدایای خاص در انتخاب هدیه تبلیغاتی مدیریتی، فرم و بسته بندی خاص و ویژه ، هدیه زیبا و با ارزش، هدیه کاربردی همگی می تواند شاخص‌هایی باشند که هنگام انتخاب هدایای مدیریتی مد نظر قرار می دهیم.


انتخاب یک هدیه مناسب مدیریتی به صورت ویژه در کسب و کارهای B2B از اهیمت ویژه و حساسیت خاصی برخوردار است. هدایای بی نظیری مانند ست‌ مدیریتی خاص و گرانبها، خودکار لوکس، کتب نفیس و سایر اقلام اینچنینی می تواند رابطه ای قوی و پایدار برای شما و برندتان با مخاطبین ایجاد کند.


اهمیت ارائه هدیه تبلیغاتی مدیریتی

نحوه ارائه این هدایا به اندازه انتخاب خود هدیه برای مدیران از اهمیت برخوردار است. برای مدیران نحوه دریافت هدیه در برخی مواقع از خود هدیه بیشتر مورد توجه است و نحوه دریافت هدیه بیشتر از خود هدیه در ذهن آنها ماندگار می شود. پس برای ارائه هدایای مدیریت خاص به مدیران برنامه و سناریو مناسبی داشته باشید.

منبع:

https://elobel.com

۱۱ راهکار افزایش فروش و جذب مشتری

به دلیل رقبای کهن و جدیدی که هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود، آشنایی با روش‌های افزایش فروش و جذب مشتری از ملزومات کامیابی در کسب‌و‌کار است.


فروشندگی یک علم است که به سرعت با تکنیک‌های جدید به روز می‌شود. مهم نیست کسب و کار شما چیست، آنچه در گذشته جواب می‌داد امروز به اندازه کافی جوابگو نیست.


زمانی برای آزمون و خطا نیست، اکنون سررسید فروش است زیرا در یک چشم بر هم زدن رقبای جدید ظاهر می‌شوند، محصولاتی مانند وارد بازار می‌شود و به سرعت بازار را فرا می‌گیرد.


برای حفظ موقعیت خویش در بازار و کاهش امتحان و خطا همواره به پیگیری یادگیری باشید. در اینجا بعضی از اقدامات اساسی برای بهبود فروش و اطمینان از حفظ بازار ‌در ۱۵ راهکار آورده شده است.


پیشرفت-در-فروشندگی


۱. اهداف فروش را مشخص کنید

با درک بازاری که در آن مشغول به کار هستید آغاز کنید.


چه کاری را متمایز از رقبا سپریدن می‌دهید؟


چگونه به این بازار هدف کم و بیش می‌شوید؟


چقدر هزینه حاضرند به شما بپردازند؟


افرادی که به خدمات شما احتیاج دارند چه کسانی هستند؟


چه سوالاتی دارند که می‌توانید به آنها استجابت دهید؟


اگر نمی‌توانید به این سوالات به راحتی استجابت بدهید، کار اصلی خود را در این مرحله، بر روی وضوح و شفافیت شغل و قصد خود بگذارید.


۲. اهداف را به بخش‌های کوچکتر بخش کنید

نتایج مد نظر (فروش ماهانه، فایده هر فروش و غیره) را مشخص نمایید تا امکان ارزیابی ترقی وجود داشته باشد. اهداف مشخص، ذهن شما را متمرکز کرده و فعالیت‌های شما را هدفمند می‌سازد.


برای هر ماه برنامه‌ای داشته باشید. به این شکل به راحتی می‌توانید با پروا به نتایج به دست آمده اثربخشی برنامه خویش را مشخص کنید


می‌خواهید هر ماه چقدر فروش داشته باشید؟


چه برنامه‌ای برای پاسخگویی بهتر به مشتریان دارید؟


از هر محصول تصمیم دارید الی چه میزان فروش داشته باشید؟


بیشتر بر روی فروش کدام محصولتان تمرکز دارید؟


۳. نیازهای مشتری را به او بفروشید تکنیک-های-فروش-بیشتر

همیشه این پیش‌فرض را در نظر داشته باشید که مشتریان چیزی را می‌خرند که اندیشه می‌کنند به آن احتیاج دارند. چگونه می‌توان آنها را متقاعد کرد که به محصولات شما بیچارگی دارند؟


مزایای فرآورده که باعث تفریق هزینه‌، وقت و حل مشکلات می‌شود را برجسته کنید.


ویژگی‌های فرآورده مشابه وزن، رنگ، اندازه محرک اصلی خرید نیست. به خریدار نشان دهید:


 


 در صورت خرید چه کاری را راحت‌تر می‌تواند اتمام دهد؟ چه پرماسیدن بهتری پیدا می‌کند؟چه ارزشی به زندگی او اضافه می‌شود؟چه تغییر مثبتی در سبک زندگی او برپایی می‌شود؟ محصول چگونه باعث صرفه‌جویی در زمان و خرج مشتری می‌شود؟


همیشه می‌توانید در محصولات خود بسته به نیاز تغییراتی به وجود بیاورید. در فروش و بازاریابی خلاق باشید.


۴. به مشتریان توجه نشانه دهید

بازاریابی دهان به دهان، شفا مهارت‌ فروش و به کارگیری سوالات راهبردی کلید بازاریابی هدفمند است. با تعقیب دقیق خواسته‌های مشتریان و راه‌اندازی خدمات مشتریانِ باکیفیت، مایه حفظ بازار خود شوید. مشتریان اخ دارند بدانند به آنها توجه دارید و برای شما مهم هستند.


زمانی که مشتریان بدانند که محصول شما چه کمکی به آنها می‌کند و چه مزایایی دارد، فروش به مراتب راحت‌تر می‌شود. به علاوه اگر آنها از خرید راضی باشند به یک کانال تبلیغ کننده برای شما تبدیل می‌شوند.


افراد تبلیغات غیرمستقیم (توصیه افرادی که به آنها اعتماد دارند) را راحت‌تر می‌پذیرند و تاثیری به مراتب اغلب از تبلیغات مستقیم دارد.


۵. فروش هدفمند داشته باشید

در هر مرحله بدانید که به چه کاری مشغول هستید و به چه دلیلی این کار را انجام می‌دهید.


چه کسانی قصد فروش پیمان می‌گیرند و چرا؟


می‌خواهید به آنها چه پیامی بدهید و برای چه هدفی؟


خدمات شما چه رهنمود ویژه‌ای برای مشتریان دارد؟


جه چیز محرک آنها برای فروش اغلب است؟


در هر مرحله از فرآیند فروش برای تصمیمات بهتر، احتیاج به شناخت اغلب بازاری که در آن مشغول به پیشه هستید دارید.


۶. بپرس، گوش کن و سپس عمل کن

بیشتر از هر چیز دیگری، این سه واژه چکیده کامیابی در فروش است. سوالات شما باید حساب‌شده باشند. علاوه بر آن بر روی مهارت‌های شنیداری خود به‌خوبی پیشه کنید. سوالاتی از مشتری بپرسید که اثر دهد منظور کمک به او را دارید.


این سوالات به شناخت بهتر قشری که با آنها در تماس هستید کمک می‌کند. افزایش فروش و جذب مشتری  به  اثر دهید که به او اهمیت می‌دهید، گوش دادن کارساز باعث می‌شود که مشتریان دریافتن ارزشمند بودن بکنند.


آموزش-تکنیک-های-فروشندگی---افزایش-فروش


۷. به دنبال یادگیری اغلب باشید

نقاط سستی خویش را بشناسید. اهدافی تنظیم کنید لغایت ناچار شوید کارهایی اتمام دهید که همنشین ندارید، اما برای ترقی شما لازم است. تصویر یک فروشنده کامیاب را در ذهن خویش حفظ کنید.


همانند یک اسفنج آنچه را که برای ترقی کاری دربایستن دارید جذب کنید و دائم به پیگیری یادگیری اغلب باشید. برای موفقیت در فروشندگی مطالعه را به بخشی از برنامه روزانه خود تبدیل کنید. فروشندگی نیز مشابه هر کاری ترفندهای ویژه خود را دارد.


۸. نقطه نظر مثبتی به کارتان داشته باشید

نگرش مهارشدنی است و می‌توان بر ترس‌ها غلبه کرد. باورهایی که موفقیت شما را محدود می‌کند تغییر دهید. از افکارتان آگاه باشید، ببینید کدام‌یک از آنها تضعیف‌کننده است و پس از آن تعهد به تغییر را در خود ایجاد کنید. با صرف زمان و سعی می‌توانید به فردی که می‌خواهید تبدیل شوید.


نگرش مهم‌ترین آلت فروش است. هر چیزی که انگیزشی، مثبت و خوش‌بینانه است را انتخاب و متعلق به برای حفظ نقطه نظر مثبت و متمرکز ابقاء بر قصد استفاده کنید.


۹. با مشتریان در یک تیم باشید

بسیاری از فروشندگان تنها می‌خواهند بفروشند، به هر طریق و روشی که شده است! آنها فراموش می‌کنند که خرید مشتری به انگیزه ها احساسی سپریدن می‌شود. مشتری زمانی که نسبت به خرید دریافتن احسان داشته باشد خرید می‌کند.


بیشتر در نقش یک رایزن کاربلد نما شوید تا یک فروشنده سمج. نباید به مشتری این احساس را بدهید که با زبان چیزی به او فروخته شده است. مشتری باید دانستن کند که او را راهبری کرده‌اید و احساس خوشنودی کند.


فروش در حقیقت، تبادل نظر با سایرین با قصد بهبود حیات و سوداگری آنها است. اگر به این شیوه به کار فروش نگاه کنید شغلی بسیار لذتبخش خواهد بود.


قبل از فروش با آنها ارتباط نکوداشتن استوار کنید الی پرماسیدن کنند هدف شما تنها فروش نیست. اگر فروش‌ مهم و سختی دارید بهتر است اطلاعات نکویی از مشتری داشته باشید و در شبکه‌های اجتماعی آنها را دنبال کنید. زمینه‌های کاری و شخصی مشترکی بین خودتان پیدا کنید.


۱۰. زبان تن را وارد فروش کنید

در یک معامله مسلما کل آنچه را که فرد مقابل در ذهن دارد ذکر نمی‌کند. اما با فهم زبان بدن در فروش می‌توان به شناخت بهتری از آنها رسید. به‌طور مثال اگر کسی به آنچه که می‌گویید علاقمند باشد، تماس چشمی استوار می‌کند و هموار می‌نشیند و کمی هم به جلو متمایل می‌شود.


روش‌های-جذب-مشتری


اما فردی بر روی میز ضرب می‌گیرد یا به اطراف نگاه می‌کند یا دست به سینه نشسته است پرتو نکوداشتن در معامله نخواهد بود.


همچنین باید از حرکات خود آگاه باشید. در اثناء گفتگو راز خود را تکان دهید الی پرتو دهید به صحبت‌های فرد پروا دارید. پروا داشته باشید که صدایتان بیش از مرز آرام و یکنواخت یا هیجان‌زده و بلند نباشد.


۱۱. با سوالات جذاب شروع کنید

جلسات را با سوالات آغاز کنید و مستقیم سراغ فروش نروید. متوجه شوید که خریدار چه می‌خواهد. وقتی درباره مشکلات مشتری صحبت می‌کنید (کلید حل آن در دستان شماست) به شکلی رفتار کنید که پرماسیدن نکنند دشوار مربوط به عملکرد بد و ناشیگری آنها بوده است.


سوال کنید که در چه مدتی اخ دارند مسئله حل شود تا راهبند هزینه‌های بیشتر شود؟ کاشت بذر فوریت در ذهن آنها مایه می‌شود به راهکارهای شما پروا بیشتری نشان دهند.

سرفیس پرو 7 به درگاه USB C و تایپ کاور جدید مجهز خواهد بود

مایکروسافت مشغول کار روی طراحی جدید سرفیس پرو است و انتظار می‌رود مدل جدید این محصول را تا اواخر سال جاری میلادی معرفی کند. طراحی سرفیس پرو از زمان معرفی نسل چهارم این محصول تاکنون تغییر زیادی نکرده است. انتظار می‌رود مایکروسافت در مدل بعدی دستگاه مذکور، حاشیه‌های نمایشگر را باریک‌تر و درگاه یواس‌بی نوع سی به آن اضافه کند. همچنین، احتمالا مایکروسافت در طراحی کلی سرفیس پرو ۷ همانند سرفیس‌گو، از انحنای بیشتری استفاده خواهد کرد. پیش‌ازاین، پتنتی از مدل جدید صفحه‌کلید سرفیس فاش‌شده که نشان می‌دهد این صفحه‌کلید باریک‌تر از نسل فعلی آن است. حال پتنت جدید منتشر‌شده‌ی سرفیس‌ پرو ۷ نشان می‌دهد این محصول به درگاه یواس‌بی سی و تایپ‌کاور جدید مجهز خواهد بود.

در پتنت جدیدی که ویندوزیونایتد منتشر کرده، چگونگی استفاده از آهن‌ربا به‌منظور جلوگیری از تکان‌خوردن تایپ‌کاور در حالتی نشان داده شده که کاربر از آن استفاده نمی‌کند. درمدل‌های کنونی برای استفاده از دستگاه به‌صورت تبلت، باید صفحه‌کلید را زیر لپ‌تاپ تا کرد و باتوجه‌به حالتی که سرفیس پرو را در دست گرفته‌‌اید، این کاور در زیر دستگاه جای می‌گیرد. حال به‌نظر می‌رسد مایکروسافت تصمیم گرفته تایپ‌کاور را با استفاده از آهن‌ربا در زیر دستگاه قرار دهد؛ درست همانند روش نگه‌داشتن صفحه‌کلید روی صفحه‌نمایش سرفیس پرو که با استفاده از آهن‌ربا انجام می‌شود. همچنین، این روش برای مواقعی کاربرد دارد که سرفیس‌ پرو بسته شده باشد؛ زیرا کاور یادشده در این شرایط به‌آسانی باز نخواهد شد.

پتنت جدید سرفیس پرو ۷ بیشتر به روش استفاده از آهن‌ربا در این محصول اشاره می‌کند. البته، با دقت در تصویر پتنت می‌توان جزئیات جالب دیگری را هم درباره‌ی مدل بعدی سرفیس پرو مشاهده کرد. ظاهرا مایکروسافت در انتخاب درگاه‌های این دستگاه تغییراتی اعمال خواهد کرد. باتوجه‌به تصویر پتنت، مشاهده می‌کنید یک درگاه یواس‌بی سی در لبه‌ی کناری سرفیس پرو ۷ اضافه شده که درکنار آن، درگاه معمولی یو‌اس‌بی نوع A و درگاه مینی‌دیسپلی را شاهد هستیم. اگر با دقت بیشتری به تصویر پتنت نگاه کنیم، متوجه می‌شویم مایکروسافت جایگاه جَک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و محلی را که برای دسترسی به پایه‌ی استند سرفیس پرو از آن استفاده می‌کنید، تغییر داده است.

 

سرفیس پرو 7

یکی از نکات بسیار جالب این پتنت جدید، نبود درگاه سرفیس کانکت در سرفیس پرو جدید است. بدین‌ترتیب، می‌توان گفت مایکروسافت احتمالا در مدل بعدی سرفیس پرو از شارژر مغناطیسی استفاده نخواهد کرد و درعوض، از درگاه یواس‌بی سی برای شارژ دستگاه بهره خواهد برد.

اگر مایکروسافت از درگاه سرفیس کانکت استفاده نکند، به‌احتمال فراوان این شرکت از درگاه یواس‌بی سی و تاندربولت ۳ در مدل بعدی سرفیس پرو استفاده خواهد کرد. در ساخت سرفیس کانکت اختصاصی مایکروسافت، به‌هیچ‌وجه به استفاده از تاندربولت ۳ توجه نشده است. بد نیست اشاره کنیم که ولتاژ سرفیس کانکت روی حداکثر ۱۲۰ وات محدود شده که همین امر مشکلاتی در سرفیس بوک ۲ ایجاد کرد. البته، این احتمال هم وجود دارد که مایکروسافت ایده‌ی استفاده‌نکردن از شارژرهای مغناطیسی را عملی نکند. اپل نیز از مدتی قبل در تولید لپ‌تاپ‌های خود، درگاه یو‌اس‌بی نوع سی را جایگزین درگاه شارژ مفناطیسی کرده است. در یکی دیگر از پتنت‌هایی که قبلا از سرفیس پرو ۷ فاش شده، به این نکته اشاره شده بود که این محصول ازطریق درگاه یو‌اس‌بی سی مغناطیسی شارژ خواهد شد.