قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

خودرو کادیلاک

یکی از علل محبوبیت این سدان بهره گیری از یک پیشرانه پیشرانه سویل ۵/۷ لیتری ۸ سیلندر خورجینی با فرآوری نیرو ۱۸۵ اسب بخار در ۴۴۰۰ بعید در دقیقه و گشتاوری برابر ۲۷۰ پوند فوت بوده و شتاب اولیه آن نزدیک ۱۰ ثانیه است.


استفاده از صندلی های برقی در جلو که صندلی راننده در ۶ حالت و شاگرد در ۲ حالت قابل تنظیم و سهم گیری از مواد با کیفیت و چرم در کابین موجب شد الی این اتومبیل در بخش سدان های لوکس سررسید خویش پیمان گیرد.


کادیلاک سویل با تجهیز شدن به سیستم تهویه Climate Control راننده را قادر می سازد الی به وسیله تنظیم آن بر روی درجه گرما مد نظر هوای درون اطاق را به طور تغییر ناپذیر بر روی یک دما نگه داشته که این سیستم به چهره خودکار در هنگام بالا رفتن درجه حرارت از کولر خودرو سهم گرفته لغایت دما را تفریق دهد و کادیلاک در صورت ذیل آمدن درجه گرما بخاری فعال شده و پس از تنظیم شدن دما بر روی نقطه مورد نظر هر دو آنها خاموش خواهند شد.


یک آیینه به به اتفاق دو چراغ عمودی در کناره افتابگیر سمت شاگرد تعبیه شده که میتوان روشنایی آن را هم ناچیز یا بسیار کرد وانگهی بر روی دو ستون عقب در کابین این اتومبیل چراغ مطالعه تنهایی برای سرنشیان عقب در عقیده گرفته شده که قابلیت چرخش دارند.


به قصد نمایان شدن محیط‌ قفل بر روی درب اتومبیل هنگام تماس ایرانی رنت  دست با دستگیره چراغ کوچکی در بالای جای قفل روشن خواهد شد که التبه این فرمایش همراه با صریح شدن چراغ های تو کابین اتومبیل به اتفاق بوده و بعد از گذشت ۱۵ ثانیه خاموش می شود.


برخورداری از شیشه های منعکس کننده روشنایی خورشید (soft ray) در کل شیشه های کادیلاک سویل از دیگر ویژگی های ویژه این اتومبیل است.




کادیلاک از سیستم سوخت رسانی انژکتور برقی سهم برده و به همین دلیل در هنگام آغاز کار موتور اول باید سوخت به انژکتور دریافتی و بعد استارت زده شود. ولی اگر پیش از رسیدن سوخت به انژکتور استارت زده شود چراغ هشداری از قسمت بالای پشت آمپر راننده را از استارت زود اثناء آگاه می سازد.


کروز مهار ،سیستم autronic eye ، سانروف برقی ،درب صندوق عقب برقی ،کمربند های ایمنی اتوماتیک قابل برگشت به تو قاب، دستور هیدرولیک ( با توانایی تغییر نسبت چرخش در سرعت های متنوع ) و قابلیت جمع شدن در تصادفات، انتن برقی رادیو و ساعت دیجیتال کوارتز درخشان مجموعه ایست از امکانات این سدان آمریکایی است.


استفاده از ترمز دیسکی ۱۲ اینچی برای هر چهار چرخ به به اتفاق پره خنک کن در میانی دو دیسک و دو پیستون مجزا برای چرخ های جلو و عقب از دسته ساز و برگ سیستم ترمز این اتومبیل است همچنین ترمزها مجهز به آگاهانیدن کننده صوتی هستند که در چهره تمام شدن لنت سوت آگاهانیدن می کشند.


طراحی بدنه کادیلاک سویل بر روی پلت فرم سری X شرکت GM سوار بوده که این پلت فرم را می طاقت بر روی شورولت نوا مشاهده کرد که البته بدنه و شاسی این اتومبیل در اثناء طراحی به طور وسیعی مهندسی دوباره شده لغایت با مدل های پیشین خویش تفاوت شایانی داشته باشد.

جلو پنجره از جنس کروم در ساحل چراغ های جلو چهار تایی مستطیل با چراغ های پارک و راهنما در زیر آنها نمای جلویی کادیلاک سویل و چراغ های عقب باظاهر مربع شکل و حقیر در انتهای هر زاویه شکل عقب اتومبیل را ساختن می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.