قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

این است که تنها کشوری که دستور مونتاژ مدلی ازکادیلاک را داشت ایران  بود.


 طراحی بیگانه این اتومبیل ساده و در عین حال القا کننده حس لوکس در بیننده است.چراغهای جلو متشکل از چهار چراغ مستطیلی می باشد که  راهنماهایی که نقش چراغ حقیر را هم ایفا میکنند و به همراه چراغ پارک روی گلگیر روشن می شوند در زیر آن قرار گرفته اند.جلو پنجره سویل در مدلهای موجود در ایران متفاوت از مدلهای موجود در آمریکا است.در مدلهای مونتاژ شده در ایران طرح جلو پنجره به صورت خطهای موازی عمودی بوده در حالی که در مدلهای آمریکایی حائز طراحی مربعی است که البته در مدلهای آمریکایی جلو پنجره های مدلهای مونتاژی در ایران هم دیده می شود.



کادیلاک سویل



در نمای بغل ستون C یا همان ستون عقب اتومبیل با زاویه شکسته و سریع خویش و مارک کادیلاکی که بر روی آن پیمان گرفته جلب پروا می کند و به لوکس تر شدن خودرو به همراه سقف وینیلی که متناسب با رنگ خودرو و کمی ویس تر از آن است ، کمک می کند.




ضربه گیرهای استیل باریک روی گلگیر و درها به همراه سرنوشت کادیلاک اسکالید استیل پایین درها به زیبایی نمای جانبی افزوده است و همچنین در قسمت زیر گلگیر نوشته های Seville و در ضمن Fuel Injection که حاکی از سیستم سوخت انژکتوری این خودرو هست دیده می شود.


آینه های جانبی با طرح زیبا و مربعی خود آراسته به نوشته کادیلاک هستند



 دو گونه قالپاق در این خودرو بهره‌گیری شده است که یگانه حائز طرح پره ای و کلاسیک تر از گونه نسبتا ساده تر دیگر است که به همراه لاستیکهای بعید سفید نمای جانبی را تکمیل می کنند.


در نمای عقب نیز چراغهای مربعی شکل که در دو راز گلگیر پیمان گرفته اند و آرم کادیلاک بر روی آنها خویش نمایی می کند ، ادامه ی مطلب در وب سایت ایرانی رنت نمایی ساده و زیبا به پشت اتومبیل دیتا اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.