قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

ماشین های خارجی

با ورود به قرن 21 و بوجود آمدن تحول تکنولوژیکی در مقوله ساخت خودروهای شهری صاحبان اتومبیل با خرید مدل های بروز که از نظر آنان این خودروها دارای جدیدترین فناوری برای راحتی، ایمنی و کاربردهای گوناگون هستند، خودروهای ساخت قرن بیستم را وسایل نقلیه ای خارج از ردیف و بدون امکانات رفاهی و ایمنی و دارای تکنولوژی تاریخ ماضی می شمارند.

ولی مطالعه ای عمیق تر و موشکفانه تر در ارتباط با خودرو های نیمه خودران ساخت دهه های 70 و 80 و حتی دهه 60 میلادی این جستار را مشخص می کند که فناوری های بکار رفته در خودروهای معاصر مخصوصاً خودرو هایی که ما امروز در کشورمان هر روز شاهد گذر آنها از جلوی چشمانمان در خیابانها هستیم، فقط روکشی نو از فن آوری کار گرفته شده در 30 یا 40 سال ماضی می باشد.

با آغاز طرح جمع آوری خودروهای فرسوده از چند سال پیش در کشورمان به تدریج تماشا خودرو های غول تندیس آمریکایی که بیشتر نیز 8 سیلندر می باشند ( و به اشتباه بیشتر آنها به پر مصرف بودن شهرت مکشوف اند) در خیابانها دشوار و مشکل تر شد.

و ولی “کادیلاک سویل”

تو اطاق سویل چه خبره؟  اخبار خودروهای خود ران در وب سایت ایرانی رنت با سوار شدن به این اتومبیل احساس خاصی شبیه سوار شدن به یک هواپیما به انسان دست می دهد. راحتی این مدل را در بی گمان کمال باید دانست موتور پر نیرو 8 سیلندر با جعبه دنده توربوهایدراماتیک و پروانه هیدرولیک آنرا در صنایع اتومبیل سازی دانشمند کم مانند و راحت ترین مدل جنرال موتورز قرار دیتا است .



سویل یک اتومبیل کاملاً لوکس (به خصوص در زمان خود) می باشد که اول از همه مبلمان شیک و بسیا آسان آن، جای پای عالی در جلو و عقب، فضای باز داخل، کیفیت ساخت قطعات و طراحی لوکس آن به چشم می آید.

هر دو صندلی جلو برقی هستند صندلی سمت شگرد در 2 حالت و صندلی راننده در 6 حالت بصورت برقی قابل تنظیم هستند

بدین ترتیب سرنشینان جلو مخصوصاً راننده با داشتن دستور هیدرولیک زیاد سخیف و چیرگی کامل بر روی صندلی خود و پرماسیدن راحتی بر روی آن می تواند از رانندگی لذت ببرد.



کادیلاک سویل مجهز به سیستم تهویه Climate Control می باشد. با این سیستم راننده می تواند به وسیله تنظیم آن بر روی درجه گرما مد نظر (برای مثال 20 درجه سانتی گراد) هوای درون اطاق را به طور مقاوم بر روی یک دما نگه دارد. این سیستم در اثناء بالا رفتن درجه حرارت اطاق از میزان مورد نظر کولر خودرو را به طور خودکار صریح کرده و در صورت پایین آمدن درجه گرما بخاری را روشن می کند و بعد از تنظیم شدن دما بر روی نقطه مورد نظر هر دو آنها خاموش خواهند شد. دریچه های ورود هوا نیز به وسیله یک پروگرمر ویژه که از نیروی مکش موتور هوده می جوید باز و بسته می شوند.

با باز کردن افتابگیر سمت شاگرد آینه ای وسط آن دیده می شود که در دو طرف آن چراغ های عمودی وجود دارد به اضافه یک ولوم برای اضافه یا ناچیز کردن نور چراغ ها . بر روی دو ستون عقب این اتومبیل در تو اتاق چراغ مطالعه انفرادی برای سرنشیان عقب تعبیه شده است که قابلیت چرخش دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.