قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چه سایت هایی را می توان با وردپرس طراحی کرد؟

وردپرس به علت رایگان بودنش بعنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا مورد بهره‌گیری بیش از ۶۰ میلیون وب سایت است ،رقمی که هر روز افزایش می یابد.

وردپرس نرم افزاری ساده و راحت و انعطاف پذیر است و هر شخصی می تواند وب سایت، تارنگار یا برنامه های کاربردی خود را با طراحی زیبا و خاصیت های قدرتمند بسازد .

با هستی دهها هزار افزونه میتوانید امکانات وردپرس را گسترش دهید . شما می توانید با توانایی های بی حتماً و حصر  طراحی فروشگاه اینترنتی وردپرس  هر کاری را که همنشین دارید انجام دهید، آن را اشاعه دهید یا اصلاح کنید یا از آن برای پروژه های تجاری بدون هزینه مجوز کاربرد کنید. وب سایت های ساده و شخصی، تارنگار ها، پورتال های پیچیده و تارنما های سازمانی و …  با WordPress  ساخته شده است.

قالب‌ها، تم‌ها و افزونه‌های آماده‌ای به صورت تجاری یا مجانی برای شغل کردن با این ابزار ارائه شده‌است که با به کارگیری آن برخی کارهای متداول را آسانتر و در سررسید کمتری می‌توان پیاده‌سازی کرد.

به عنوان نمونه برای تاسیس یک فروشگاه اینترنتی در کنار سایت وردپرسی کافیست گرد از افزونه‌هایی که برای این قصد طراحی شده‌اند را به هسته وردپرس اضافه کرد. به عنوان نمونه افزونه‌های WooCommerce و EDD دو افزونه وردپرس هستند که برای تاسیس فروشگاه اینترنتی جهت فروش کالای فیزیکی یا فایل‌های دانلودی بهره‌گیری می‌شوند. با پروا به کثرت و تنوع افزونه‌های وردپرس تقریباً هر امکانی را می‌توان به سایت وردپرسی اضافه کرد.

وردپرس چیست

مزایای وردپرس:
کاهش هزینه:
علاوه بر تاسیس ناچیز خرج سایت، دیگر نیازی نیست که برای هر تغییری که می خواهید در سایت اتمام دهید، به شرکت طراح سایت خود مراجعه کنید.وردپرس این امکان را به شما می‌دهد که هر زمان خواستید، دگرگونی ها خویش را تو سایت برپایی کنید، مطالب جدید در سایت منتشر کنید، کاربران خود را مدیریت کنید، به نظرات رسیدگی کنید و … .

ظاهر قشنگ :
در سطح اینترنت هزاران قالب مخصوص وردپرس وجود دارد که شما می‌توانید گزینش کنید و روی سایت خود پیاده‌سازی کنید. ولی وردپرس امکان اینکه قالب سفارشی خود را طراحی و کاربرد کنید را نیز دارد.

مدیریت آسان:
شما به راحتی می‌توانید سایت خود را در هر جا که هستید، چه با کامپیوتر و چه با موبایل، مدیریت کنید و نیازی به هیچ گونه برنامه جانبی ندارید.

ارتباط با شبکه‌های اجتماعی:
وردپرس و افزونه‌های جانبی آن به شما این امکان را می‌دهند که به چهره اتوماتیک سایت خود را به شبکه‌های اجتماعی بزرگ مثل توییتر، فیسبوک و یوتیوب متصل کرده و مشتریان خود را از تغییرات سایت خود باخبر سازید.

سئو عالی:
وردپرس به صورت استاندارد کدنویسی شده‌است تا سئو سایت شما را هر چه اغلب شفا ببخشد الی در نتایج گوگل بهترین جایگاه را داشته باشید.

بروزرسانی رایگان:
وردپرس یکی سیستم مدیریت محتوای کاملاً مجانی است و بسیار در به روزرسانی و رفع مشکلات احتمالی پرکار است. شما می‌توانید تمام این به روز رسانی‌ها را به صورت رایگان گرفتن و با یک کلیک نصب کنید!

امنیت:
وردپرس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. اما به انگیزه اینکه امنیت یک مسئله نسبی است و هیچ وقت صد در صد نخواهد بود، وردپرس هر روز دشواری ها وردپرس را رسیدگی می‌کند و در به روز رسانی‌ها رفع می‌کند. علاوه بر تیم وردپرس، برنامه‌نویس‌های زیادی در جهان هستند که روی امنیت وردپرس کار می‌کنند. علاوه بر اینکه وردپرس به خودی خود لغایت حتماً زیادی ایمن است، افزونه‌هایی برای ایمن تر کردن سایت نیز هستی دارد تا سایت خویش را امن تر کنید.

انعطاف‌پذیری وردپرس:
وردپرس، یگانه از منعطف‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوای دانشمند است که افراد خواهند توانست آن را برای کاربری دلخواه خود ویرایش کنند. وانگهی وردپرس دارای هزاران افزونه وردپرس است که از طریق آن‌ها می‌توانید گونه ها امکانات را به سایت خود اضافه کنید.

وردپرس مورد اعتماد بهترین ها
تقریباً نزدیک ۳۰ درصد از وب، از وردپرس استفاده می‌کنند،از وبلاگ‌های سرگرمی لغایت بزرگترین سایت‌های خبری آنلاین.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.