قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 7

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

کیفیت را فدای قیمت نکنید!

باتری‌ها می‌توانند منفجر شوند و یکی از عواملی که می‌تواند از این سوژه بازدارندگی نماید، برگزیدن یک پاور بانک از یک برند معتبر است. علاوه‌براین، پاور بانکی را خریداری نمایید که در مساوی پیوستگی کوتاه و افزایش دما، سیستم حفاظتی داشته باشد.

 الان به سراغ معرفی بهترین پاوربانک‌های بازار بر اساس افزایش ظرفیت و قیمت می‌رویم:
 

 Xiaomi Mi 5000mAh
پاوربانک شیائومی می 5000

قیمت: حدود 60 هزار تومان (خرید از  جانبی)



این پاور بانک از یک باتری لیتیوم پلیمری بهره‌گیری می‌کند. بدنه آن از جنس آلومینیوم بوده و ضخامتش  9.9 میلی‌متر است. با پروا به ظرفیت باتری مورد بهره‌گیری در آن، می‌توانید آیفون 6 خود را با پیوندیدن به تک پورت این پاور بانک لغایت 1.8 بار و گوشی ردمی نوت 4 را لغایت 1 بار به طور کامل شارژ نمایید. این پاوربانک دارای 9 لایه‌ی محافظتی می‌باشد که از جمله آن می‌توان به پایداری در مساوی افزایش بیش از اندازه دما و پیوست اختصار اشاره کرد. هم‌چنین، قابلیتی برای آن در نظر گرفته شده است که می‌تواند پیوستگی و عدم پیوستگی صحیح گوشی‌هوشمند شما را به این پاور بانک تشخیص دهد.

در نهایت، می‌توان گفت که جریان ورودی و خروجی در این پاور بانک به ترتیب 2000 میلی‌آمپر و 2100 میلی‌آمپر بوده و برای شارژ کامل آن با استفاده از یک کابل استاندارد، نزدیک 2.5 ساعت موعد لازم است. دقت کنید که نمونه‌های غیراصل از پاوربانک تبلیغاتی   شیائومی در بازار فراوان است و در هنگام خرید باید به این سوژه پروا کنید. لازم به ذکر است که تمام پاوربانک‌های شیائومی حائز یک برچسب روی خود هستند که با وارد کردن کد آن در وبسایت شیائومی می‌توانید از اصل بودن آن مطمئن شوید.

 

Xiaomi Mi v2 10000mAh
پاوربانک شیائومی می 10000 نسخه 2

قیمت: نزدیک 95 هزار تومان (خرید از جانبی)



این پاوربانک ساخت شیائومی حائز ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت بوده و فقط 14 میلی‌متر ضخامت دارد. باتری آن از نوع لیتیوم‌پلیمری است که می‌توانید با آن iPhone 6 را لغایت 3.7 بار شارژ کنید. جنس آن آلومینیومی بوده و  در مساوی  خط‌و‌خش و رنگ‌پریدگی ثابت است. این پاوربانک با ضخامت 14 میلی‌متری و وزن 228 گرم زیاد سبک و خوش‌دست است. این پاوربانک قابلیت شارژ ورودی و خروجی تند را دارد و در مدت نزدیک 4 ساعت کاملاً شارژ می‌شود. این پاوربانک دارای سیستم تشخیص هوشمند ولتاژ خروجی (FitCharge) و سیستم حفاظت 9 لایه‌ی شیائومی از جمله محافظت در برابر افزایش دما، ولتاژ شدید، پیوست کوتاه و غیره است.

 

Energizer UE10015CQ 10000mAh
پاوربانک انرجایزر 10000 میلی آمپر ساعت

قیمت: نزدیک 135هزار تومان (خرید از جانبی)



پاوربانک مذکور ساخت کمپانی انرجایزر حائز گنجایش 10000 میلی‌آمپرساعت بوده و باتری آن از گونه لیتیوم‌پلیمری است. این پاوربانک حائز دو خروجی جهت شارژ مقارن دو دستگاه است. گرد از این خروجی دارای تکنولوژی Qualcomm Quick Charge 3 است که می‌تواند گوشی یا تبلت‌های پشتیبانی کننده از این فناوری را با سرعت زیاد بالایی شارژ کند. همچنین این پاوربانک حائز دو ورودی microUSB و USB-TypeC جهت راحتی بیشتر است. در چهره به کارگیری شارژر قدرتمند با استفاده از ورودی USB-C این پاوربانک با سرعت زیاد بیشتری شارژ خواهد شد. این پاوربانک در مساوی ضربه و خفقان تست شده‌است و حائز فناوری PowerSafe جهت محافظت در برابر اتصال کوتاه و شارژ بیش از کران گوشی شما است. وزن این پاوربانک 225 گرم بوده و به اتفاق آن کابل میکرو USB و USB-C نیز عرضه می‌گردد. ابعاد آن نیز 13.5x7x1.3 سانتی‌متر است.

 

Romoss Sense 15 15000mAh
پاوربانک روموس سنس 15

قیمت: حدود 135 هزار تومان (خرید از جانبی)



اگر به دنبال پاوربانکی با ظرفیت بالا و در حین حال سخیف هستید Romoss sence 15 برگزیدن مناسبی است. این پاوربانک با ظرفیت اسمی 15,000mAh از جنس پلاستیک مشکل و حائز 302 گرم وزن بوده و ابعاد آن 21.5 × 65 × 139 میلی‌متر است. در این پاوربانک دو درگاه خروجی تعبیه شده که گرد حائز شدت جریان 1 آمپر و دیگری حائز شدت جریان 2.1 آمپر است. جریان ورودی به این پاوربانک نیز 2.1 آمپر است که مایه می‌شود با سرعت کمابیش بیشتری شارژ شود. این پاوربانک وانگهی در مساوی شارژ بیش از حد گوشی و دستگاه شما نیز محافظت شده است. باتری پاوربانک از نوع لیتیوم پلیمری بوده و نشانگر LED موجود در آن چگونگی شارژ را نشانه می‌دهد.

 

Energizer UE15002CQ 15000mAh
پاوربانک انرجایزر 15000 میلی آمپر  ساعت

قیمت: نزدیک 165هزار تومان (خرید از جانبی)



این پاوربانک ساخت شرکت انرجایزر حائز باتری از گونه لیتیوم پلیمری با گنجایش اسمی 15,000mAh است و 340 گرم وزن دارد. ابعاد آن نیز 18 × 70 × 135 میلی‌متر  است. این پاوربانک حائز دو خروجی است که یکی از آن‌ها دارای فناوری Quick charge 3 شرکت کوالکام است که گوشی‌های پشتیبانی شونده را با سرعت زیاد فوقانی شارژ می‌کند. در ضمن این پاوربانک حائز دو سوکت ورودی microUSB و USB-C است و در صورت استفاده از ورودی دوم و شارژر نیرومند با سرعت بسیار فوقانی می‌توانید پاوربانک را کاملاً شارژ نمایید. از دیگر ویژگی‌های این پاوربانک می‌توان به نشانگر LED و تکنولوژی MultiProtect جهت شارژ هوشمند دستگاه شما اشاره کرد. وانگهی مدارهایی که در ساخت پاوربانک  UE15002CQ بهره‌گیری شده‌اند، کاملاً ایمن‌شده هستند و در هنگام شارژ اتفاقاتی مانند شارژ بیش‌ازحد، پیوست اختصار یا افزایش یکباره ولتاژ و جریان نخواهد افتاد.

RAVPower RP-PB19 16750mAh 
پاوربانک راوپاور 16750 میلی آمپر ساعت

قیمت: حدود 130 هزار تومان (خرید از جانبی)



پاوربانک RP-PB19 ساخت شرکت راوپاور با گنجایش 16,750mAh حائز 310 گرم وزن و ابعاد 21.84 × 81.28 × 127 میلی‌متر است. این پاوربانک حائز دو پورت خروجی با شدت جریان 2.1 و 2.4 آمپر مجهز به فناوری iSmart 2.0 جهت تشخیص دستگاه‌های وصل شده و مهار هوشمند خروجی جریان است. با استفاده از این پاوربانک می‌توانید برای مثال گوشی گلکسی اس8 را بیش از 4 بار شارژ کنید. خویش این پاوربانک نیز با سرعت فوقانی شارژ شده و در چهره به کارگیری شارژر مناسب در مدت نزدیک 8 ساعت کاملاً شارژ خواهد شد. مدار‌های این پاوربانک نیز در برابر پیوست اختصار و افزایش بیش از مرز جریان محافظت شده‌اند. در ضمن این پاوربانک دارای یک چراغ توان جهت کاربرد در مواقع گوناگون همچون قطعی برق خانه است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.